_coldfusion_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Lian li Bzerk Noen som erfaringer med disse kabinettene og kan si noe om luftstrømmen? I lian li er det jo bare 2*120mm pluss psu da. Vil gjerne ha et kabinett med god luftstrøm. på forhånd takk. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg ville gått for bZerken.... Den har en 120mm foran og bak å da går det rett igjennom kabinettet... Og pluss at den har en på siden som er bergegnet på å gå rett på CPU en ... bZerk Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Også får du med 3 vifter til bZerk og en skjerm med diverse info! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg ville gått for bZerken.... Den har en 120mm foran og bak å da går det rett igjennom kabinettet... Og pluss at den har en på siden som er bergegnet på å gå rett på CPU en ... bZerk Det har vel LianLi også, + en 80mm i toppen der det er mest effektivt å ha en vifte. 2 stk. 120mm ADDA-vifter medfølger, hver av dem med støynivå på kun 16 dB(A). Dimensjoner: 45x21x49cm (HxBxD) Formfaktor: ATX Brytere: Av/På og Reset Signallamper: 2 stk. LED Brønner, eksterne: 4 stk. 5¼" 2 stk. 3½" Brønner, interne: 3 stk. 3½" Vifter: Front: 1 stk. 120mm Bak: 1 stk. 120mm Topp: 1 stk. 80mm Frontkontakter: USB 2.0: 2 stk. Firewire: 1 stk. Audio: 2 stk (lyd inn/lyd ut) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tror jeg hadde gått for Lian LI`en her hvis jeg var deg, den ser best ut i dette tilfellet Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 I dette tilfelle har BeZerk bedere luftstrøm. Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har det Lian Li-kabinettet. Virkelig koselig sak! Men vifta oppe i toppen (som ikke følger med) bråker om du har mer enn ca 2000RPM. Jeg har den på minimalt. På max bråker den som faen. Og Lian Li-kabinettet har en utrolig fin finish! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå