Mafo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ukens flørt: TS 921 TS 921 er en virkelig frodig kamskjellstelefon fra Toshiba, og veier mer enn de aller fleste andre telefonene på markedet. Til tross for dette har telefonen fått et pent og tiltalende utseende. Runde former og enkle detaljer er sentrale stikkord her. Les artikkelen her Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvorofr veier det så grådig mye?? Stor er den også! Noen spesiell grunn? Hadde det bare vært 3G så hadde jo det vært en liten unnskyldning, men det var det jo heller ikke. Unødvendig stor/tung spør du meg! Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hadde det bare vært 3G så hadde jo det vært en liten unnskyldning, men det var det jo heller ikke. På 4 av bildene står det klart UMTS, men du mener likevel at den ikke har det? Men ja. Dette var litt av en godklump. Helt grei utseendemessig synes nå jeg. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er jo 3G/UMTS på den, se her og her (som allerede arehei har skrevet) Virket ikke så veeeeeldig spesiell denne telefonen. Den var heller ikke så fin som amobil skal ha det til... Lenke til kommentar
robot Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Fin telefon syns jeg. Rart at det var skrevet et umts navn i bildet, når det er en gsm telefon. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det var et helt ok utseende på den telefonen. No more, no less! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Den øverste delen av telefonen var faktisk ganske fin. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ooh, stilig. Litt tung til å være en flørt kanskje... Kan være litt dumt med en tung ting i lomma. Gøy med sånne swiveltelefoner, de er skikkelig digge å ha med å gjøre. Tastene så gode ut. Fin farge Veldig bra at dere har skjerpet dere De siste ukens flørt har jo vært kjedelige. Supert Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fin telefon syns jeg. Rart at det var skrevet et umts navn i bildet, når det er en gsm telefon. UMTS-telefoner er som regel GSM-telefoner. Kjekt med dekning overalt vettu... Regner nok med at dette er en GSM-telefon med UMTS jeg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hmm.. Liker ikke Vodafonemenyene så veldig godt jeg Telefonen i seg selv var jo litt stilig, men det var alt Utenpå var den jo digbar, men inni? Bedre flørt enn på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg