Airborne Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 kommer ikke på hva jeg skal gjøre her: i IE vil ikke siden legge seg helt i toppen av browser vinduet mens i opera og ff er den helt fin. se nøye etter og du ser at container ligger over den login delen der. (vet ikke om jeg bruker ordet container riktig da men, rett meg om jeg gjør det.) Siden er her Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Mulig jeg missforstår hva det er som er galt, men tror du kan fiske problemet med å fjerne <div id="container"></div> Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Mulig jeg missforstår hva det er som er galt, men tror du kan fiske problemet med å fjerne <div id="container"></div> faux collums ligger i container. hehe Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Mulig jeg missforstår hva det er som er galt, men tror du kan fiske problemet med å fjerne <div id="container"></div> faux collums ligger i container. hehe Det har du jo også i #wrap... i tillegg til at du har avsluttet #container med en gang, slik at den bare er en liten linje øverst på sida, og ikke ligger rundt innholdet. Prøvde du i det hele tatt å fjerne den linja jeg sa? Mulig du kopiere litt av cssen fra #container over til #wrap, men bortsett fra det så skal det funke. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 sry, stemmer det. jeg glemte å ta bort containeren. en liten overseelse sent på kvelden. men takk skal du ha for å ha fikset den lille feilien min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå