Gå til innhold

Dell med feilprising - får jeg varen?


Anbefalte innlegg

Har Dell gjort seg vanskelige da? Eg har ikkje sett noe annet fra trådstarter enn at han har fått bekreftelse per brev, med 20 April som forventet leveringsdato. Etter det ingenting.

 

Om Dell ikkje har tenkt å levere så tror eg nok de helt sikkert hadde latt høre fra seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Dell gjort seg vanskelige da? Eg har ikkje sett noe annet fra trådstarter enn at han har fått bekreftelse per brev, med 20 April som forventet leveringsdato. Etter det ingenting.

 

Om Dell ikkje har tenkt å levere så tror eg nok de helt sikkert hadde latt høre fra seg.

Dell sa først at skjermen var ute av produskjon, deretter at det var blitt gjort en feil, og stående status er vel at de har sagt at den juridiske avdleingen skal se på det.

 

Det er ikke akkurat hva jeg kaller normal prosedyre.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det som er interresant er om trådstarter virkelig får den fordømte skjermen til slutt. Så lenge han ikkje har fått brev fra Dell om at de dessverre har gjort en feil og ikkje vil levere, så ser det jo ut for at han får varen, gjør det ikkje?

 

Dell har jo bekreftet levering og pris.

 

Så kan folk være så vennlig å slutte å poste så mye tull her. Ellers blir vel bare tråden stengt, for tonen her er ikkje særlig vennlig lenger. Om noen føler de er blitt fornærmet får de ta det privat, ikkje på forumet.

Kanskje du skulle prøve å lese mer enn de første og siste postene før du kommer med kommentarer. Da hadde du i det minste ungått å komme med så totalt meningsløse poster.

Lenke til kommentar
2. Jeg ringer en kompis som er forhandler, spør han hva en slik skjerm koster.  Han mener det er feilpris, pga den ligger på rundt 30k.

 

3. Jeg finner prisen til 29.000,- på sidene på etterpå til Dell, som bekrefter at DELL har priset varen FEIL. 

< flisespikkermodus >

Nei det gjør det absolutt ikke, det ka like gjerne bety at supertilbudet / weekendtilbudet / reklamestuntet / etc. er over og at prisen er tilbake til normalen igjen ref. sykkel til 79 kroner

 

< / flisespikkermodus >

<superflisespikkemodus>Den kostet 75 kroner, ikke 79.</superflisespikkemodus>

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Phillips BDS - Plasma Panel - PDP - 46" - Colour

Beklager, men vi fant ingen treff som samsvarte med

Nøkkelord: Phillips

 

Det produktet finnes jo ikke på nettsidene. Det kan ikke tenkes at det stemmer at det ikke produseres lenger (dvs, ikke produseres for Dell), og egentlig skulle vært fjernet fra nettsiden da du bestilte. Det kan jo også være årsaken til feilprisingen.

Lenke til kommentar
Ahem... Philips, ikke Phillips

 

Pirke pirke osv.

Stemmer.. :blush:

 

Da fikk jeg dette resultatet: Philips 50" Plasma Monitor 1366X768 BDH5011. Noe som styrker teorien om at produktet som ble bestilt til den latterlig lave prisen ikke lenger er i produksjon, og er erstattet av en nyere modell.

Lenke til kommentar

Har fått mail fra Dell om at jeg ikke vil motta skjermen pga feilprising.

 

Har vært i kontakt med Advokat som har skrevet litt over en A4 side med utdrag av lover å regler som jeg skal sende til dem iløpet av dagen.

 

Advokaten har fått med lover og regler som er gjeldende for begge parter. Så får vi bare smøre oss vidre med tolmodighet, for å se hvordan dette ender.

Lenke til kommentar
Har fått mail fra Dell om at jeg ikke vil motta skjermen pga feilprising.

 

Har vært i kontakt med Advokat som har skrevet litt over en A4 side med utdrag av lover å regler som jeg skal sende til dem iløpet av dagen.

 

Advokaten har fått med lover og regler som er gjeldende for begge parter. Så får vi bare smøre oss vidre med tolmodighet, for å se hvordan dette ender.

Giiid, så spennende!

 

 

Hvorfor kommer aldri jeg opp i slike overvelmende situasjoner!?!

Lenke til kommentar
Har fått mail fra Dell om at jeg ikke vil motta skjermen pga feilprising.

 

Har vært i kontakt med Advokat som har skrevet litt over en A4 side med utdrag av lover å regler som jeg skal sende til dem iløpet av dagen.

 

Advokaten har fått med lover og regler som er gjeldende for begge parter.  Så får vi bare smøre oss vidre med tolmodighet, for å se hvordan dette ender.

Giiid, så spennende!

 

 

Hvorfor kommer aldri jeg opp i slike overvelmende situasjoner!?!

Haha, bare å ta en hang loose hengemus på dell.no 24t i døgnet det... :p

Lenke til kommentar
Har vært i kontakt med Advokat som har skrevet litt over en A4 side med utdrag av lover å regler som jeg skal sende til dem iløpet av dagen.

 

Advokaten har fått med lover og regler som er gjeldende for begge parter. Så får vi bare smøre oss vidre med tolmodighet, for å se hvordan dette ender.

Jeg vil svært gjerne høre slutten på denne historien også :) Enten det er trådstarteren eller dell som kommer ut på toppen.

 

Tror egentlig dette kommer til å dø ut i manglende svar fra Dell og manglende motivasjon til å presse videre hos trådstarter.

 

.t

Lenke til kommentar

Beklager å måtte si det, men jeg håper virkelig at du ikke får skjermen. Det er Dell som er offeret i denne saken, og jeg stiller meg uforstående til at du i det hele tatt tok deg bryet med å bestille noe som helt åpenbart skal koste 20 ganger mer. Selv for en 19" CRT-skjerm, så hadde tusen kroner vært en utrolig pris.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...