Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trøblete revers på Sierra 2.0CL 91mod 5gir

Kløno

Anbefalte innlegg

Bilen er til tider vanskelig å få i revers. Når eg slipper ut clutchen så bare "gnisser" det mot tannhjulene. Har sjøl funnet en brukbar teknikk for lure den i revers. Men no vil eg selge bilen, men eg tror mange vil få problem med å iheletatt komme seg ut fra parkeringsplassen når dei vil prøve bilen.

Lurer derfor på om det er noen som kan gjøres for å fikse dette?

En tidligere potensiel kjøper ringte ford, og dei hadde sagt dette var vanligt på sierra. Stemmer det?

-Er det sjølve girstanga som er blitt for skjev? Kan eg da varme den opp og rette den, eller...

-Ser også ut som det mangler en foring under feste som holder girkassen oppe.

PS! Hva er maks pris for en sierra 2.0 CL Dock 149000km (ganske strøken) Ca.?

Er mye nytt; låser, dekk, batteri, bremser +++

Go helg!! :D

Endret av Kløno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En tidligere potensiel kjøper ringte ford, og dei hadde sagt dette var vanligt på sierra. Stemmer det?

-Er det sjølve girstanga som er blitt for skjev? Kan eg da varme den opp og rette den, eller...

-Ser også ut som det mangler en foring under feste som holder girkassen oppe.

Ring et fordverksted og hør, sånn som du beskriver den vil den bli tung og selge til en fornuftig pris.Er det bare justeringer og nye foringer koster ikke disse noe særlig og det vil antagelig lønne seg stort og få det fikset før salg. Tror neppe det skyldes skjev girstang så den tanken kan du nok glemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...