VegardStr Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 eg har akkurat kjøpt meg et nytt kabinett og ny harddisk. og i kabinettet sitter det tre vifter og hardsiken trenger en strøm kontakt (fra PSU) men det som er at eg har bare 2 ledige.... hva skal eg gjøre? SKjønner dere spørsmålet mitt, hvis ikke spørr meg. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva med å kjøpe en Y-split? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 har du link... e det dyrt? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 link eller visst du trenger mange: link komplett er billigst på porto, bare 40,- når du betaler med visa og sender som brev. får det sikkert kjøpt hos en lokal forhandler. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 den andre linken du sendte er ikke det eg trenger.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 men blir ikke det mindre strrømm til de forskjellige omponentene når eg deler det sån? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det blir ikke mindre strøm til komponentene når du kjøper en slik nei. Kanskje en minking på noen nano ampere, men ikke noe av betydning. (Spørs litt på psu) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 har en 250W Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvis du har mye i maskinen som trekker strøm, så kan du få stabilitets problemer med en så liten PSU. Hva består maskinen din av? Går ut ifra at denne maskinen ikke består av de beste komponentene, siden du har så lav watt på PSU. Men, er bare å kjøpe seg en slik splitter, koble til strøm til alt som trengs, og se om maskinen starter/ikke er ustabil. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 den andre linken du sendte er ikke det eg trenger.... Her er riktig url Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 har ikke så massi i maskinene: elendig HK, Modem kort, Skjermkort (Nvidia GeForce MX 440 64MB), en harddisk på 60GB og en floppy, en DVD og en cd driver.. og en CPU vifte... det er alt eg har som tar strøm... men tropr ikke du at strømforsyningen takler dette + 3 vifter og en harddisk på 250GB til? håper det vertfal, har kjøpt meg nytt kabinett (md 3 vifter) og harddisk, og ram brikker. Og det er ikke vifter i mitt gamle kabinett..,.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 den andre linken du sendte er ikke det eg trenger.... sorry linkket feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå