darkness| Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva er det for noen pinglenavn?Jeg må i det minste få lov til å "fikse" de litt. BloodPWNER PainKILLER BloodRAVAGER WindRAIDER Jeg kan ta å legge til noen av mine personlige favoritter: DOOMRIDER DOOMBRINGER g4nd4lf_da_gr3y DOOMKNIGHT SHADOWPWNER BLOODSPILLER pwnage_MACHINE Hidden_sniper Secret_agent_ Hidden_mum Playful_dad Har mange andre bra som jeg ikke kommer på nå, bare synd at man ikke kan bruke Caps og tall i nicka i wow. Jeg håper seriøst at du er ironisk nå.. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kerelas av de alternativene. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg synes Keralas er kulest, men herregud.. hvem bryr seg?? Hvorfor ta det så seriøst når du uansett kommer til å treffe på en som f.eks heter "GandalfStarfucker97" etter 2 min?? Hele poenget må jo være å nyte spillet for det der er, ET SPILL. Du er ikke wow-karakteren din..!! chill people! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jo dårligere nicket er jo bedre blir jeg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg synes Keralas er kulest, men herregud.. hvem bryr seg?? Hvorfor ta det så seriøst når du uansett kommer til å treffe på en som f.eks heter "GandalfStarfucker97" etter 2 min?? Hele poenget må jo være å nyte spillet for det der er, ET SPILL. Du er ikke wow-karakteren din..!! chill people! Sant det, men jeg liker å ha fantasi navn som jeg syns høre kule ut, og når jeg blir fornøyd med et nick da adder det det lille ekstra til spillet som jeg er ute etter, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå