Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Tror det står mellom disse navnene, forløpig værtfall: Nantrius Keralas Saiwyn(nytt) Er det noe jeg hater så er det å velge navn til characters jeg lager Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) jeg spiller endel P&P rollespill, tro meg, den problematikken kjenner jeg GODT, heheh Endret 15. april 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Pedro FilRon Kesår Vanvittig unødvendig innlegg, ta det til deg. Likte Nalmelas litt, eg, kjære Tirill Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Jasså du lusker rundt her enda Arveh? ^^ ja, sitter faktisk enda å lurer på hvilket nick jeg skal ha, å velge nick for meg er den vanskligste prosessen ever Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 jeg har heldigvis noen faste jeg bruker Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Det ble faktisk Centrius, nesten Nantrius bytta ut Nan med Cen bare så tror jeg er fornøyd nå, takk for alle tips Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Pedro FilRon Kesår hahaha! genialt Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg driter i hva man kaller selg (så lenge det ikke er vulgært/nedsettende). Hvis du vil ha et litt orginalt navn bør du kanskje styre unna ord som doom, war, blood etc. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Pedro FilRon Kesår haeheah!! Spes det siste var bra! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 centrius er kult siden det allerede er et ord Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nantrius Dadwyn Keralas èn av de. Men Nalmelas høres jo bare teit ut, ikke velg det. Selv ville jeg nok tatt "elle melle" reglen på Nantrius eller Keralas Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 centrius er kult siden det allerede er et ord Er det? har det en betydning og da kansje? Sjekket fremordbok og norsk engelsk ordbok og jeg fant ikke ordet Centrius, så jeg vil gjerne vite hva det betyr vis det allerede er et ord. Men uansett så bryr jeg meg ikke, har brukt lang nok tid på å velge navn og jeg er endelig blitt fornøyd Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Windwalker eller Nalmelas Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Han har vel allerede valgt.. men jeg vil bare si at jeg synes de nickene med "walker" i hørtes ganske harry ut Minner meg om "Daywalker" Lenke til kommentar
Omar Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva er det for noen pinglenavn? Jeg må i det minste få lov til å "fikse" de litt. BloodPWNER PainKILLER BloodRAVAGER WindRAIDER Jeg kan ta å legge til noen av mine personlige favoritter: DOOMRIDER DOOMBRINGER g4nd4lf_da_gr3y DOOMKNIGHT SHADOWPWNER BLOODSPILLER pwnage_MACHINE Hidden_sniper Secret_agent_ Hidden_mum Playful_dad Har mange andre bra som jeg ikke kommer på nå, bare synd at man ikke kan bruke Caps og tall i nicka i wow. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Selv kaller jeg meg alltid for fruktnavn, eller adjektiv. Har kalt meg: Pen, Søta, Eple og Appelsin. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) lag en female, jeg syntes det er lettere og navngi dem. Ethilòná for eksempel Alver generelt har masse `´ i navnene sine. mens, etter min mening, så har ikke mennene dette, ergo det er lettere og skaffe litt "unique" navn til din karakter + at det ser og høres tøft ut. edit: Skulle kanskje ha lest ferdig side 2 før jeg postet Gratulerer med valg nick... det ble bra. Endret 16. april 2005 av Amon Amarth Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Ikke så mange ´'er i Night elf navn i Warcraft... det er nok Midgard. (det er jo tross alt store forskjeller på fantasy alver i forskjellige verdener også...) En ting jeg misliker med navnesystemet til blizzard... det tillater ikke "`" i navnene... ikke no "Gul'dan" eller liknende (som så ofte er tilfellet med Orc Navn ) Endret 16. april 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvorfor ikke det mest brukte Masterkiller eller noe i den duren ? Må jo bare ha med 'killer'. Ikke noe fjortiss det. Ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå