Gå til innhold

hva syns dere om disse nickene?

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse nickene syns dere passer best til en Night elf warrior?

Nantrius

Darkshade

Keralas

Bloodwalker

Windshade

Bloodscar

Painbringer

Ironwalker

Dadwyn

Nalmelas

Fant en Ne name generator og var så mange navn som poppa opp som jeg syns var kule at jeg ikke greier å bestemme meg.

Så hadde håper på litt hjelp fra dere :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke Scar eller Anubis ihvertfall. Disse er brukt i filmer/mytologi, og er defor utelukket. Kan jo like så godt kalle seg Conan eller Gandalf... Har møtt 4 stk med forskjellige varianter av Balthazar f.eks...

ja, for all del gi beng i og bruke opp igjen sånne navn.. blir så lei av folk som ikke klarer og finne på egne navn..

Ved Crom! kall deg Silverleaf!

(kunne ikke dy meg, Conan råkker.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Bloodwalker hører warriorsk ut

Men passer ikke helt til Night Elf synes jeg. Mer horde nick er nå min mening.

Lenke til kommentar

Bloodwalker er vel kansje det jeg syntes hørtes tøffest ut, men vet ikke helt det passer til en Night Elf warrior.

Men Nantrius og Keralas høres veldig Night Elf Aktig ut, men vet ikke om de helt passer til en Warrior, nå er jeg på jakt etter et kult navn og fant mange av de jeg fant på denne name generatoren kule, da altså de jeg la ut her.

Edit:

Men dagens fjortiss forslag tilside;

Nalmelas passet til en NE

Det er vel også det, har ikke lyst til at navnet skal høres for fjortiss aktig ut heller, den fasen er vi forbi sier vi, har lyst på et tøfft navn som kan passe til en Ne Warrior.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

problemet er at alle de "hjemmelaga" nickene høres jalla ut, slik som plommas "nalmelas"? høres jo helt rart ut..

slike som scar, anubis, thor, ares, conan :p alle disse er laget for å være kule, så det er veldig vanskelig å finne navn som er kule som ikke allerede er brukt.

Lenke til kommentar

Gode fornavn:

Nantrius

Dadwyn

Nalmelas

Keralas

Gode Night Elf Etternavn:

Bloodwalker (bedre for orc eller troll)

Windshade

Bloodscar (bedre for orc eller troll)

Ironwalker (skjønt bedre for en dverg)

Darkshade

Nick som ikke burde brukes I noen sammenheng annet enn CS eller no slikt :p :

Painbringer

ettersom de ikke har etternavn i WoW enda så blir det litt sånn hipsomhapp hva du velger...men det er jo dumt å ha noe som passer best som etternavn når/hvis de implementerer muligheten senere... (husker i DAoC måtte man være lvl X for å få lov til å ta etternavn..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gode fornavn:

Nantrius

Dadwyn

Nalmelas

Keralas

Gode Night Elf Etternavn:

Bloodwalker (bedre for orc eller troll)

Windshade

Bloodscar (bedre for orc eller troll)

Ironwalker (skjønt bedre for en dverg)

Darkshade

Nick som ikke burde brukes I noen sammenheng annet enn CS eller no slikt :p :

Painbringer

ettersom de ikke har etternavn i WoW enda så blir det litt sånn hipsomhapp hva du velger...men det er jo dumt å ha noe som passer best som etternavn når/hvis de implementerer muligheten senere... (husker i DAoC måtte man være lvl X for å få lov til å ta etternavn..)

Jupp blir vel en av de 4 fornavnen der jeg velger, er de som høres mest ordentlig ut, pluss de er jo også litt kule da.

Lenke til kommentar
Gode fornavn:

Nantrius

Dadwyn

Nalmelas

Keralas

der har vi poenget mitt, disse nickene høres jo helt teite ut, no offence mrlee..

og de er ripoffs..

darwin høres mye bedre ut enn dadwyn, natrium mye bedre enn nantrius etc.

ta noe som allerede er funnet opp i det latinske eller engelske språket.

Lenke til kommentar
Gode fornavn:

Nantrius

Dadwyn

Nalmelas

Keralas

der har vi poenget mitt, disse nickene høres jo helt teite ut, no offence mrlee..

og de er ripoffs..

darwin høres mye bedre ut enn dadwyn, natrium mye bedre enn nantrius etc.

ta noe som allerede er funnet opp i det latinske eller engelske språket.

Er litt uenig med deg der, vil ikke si at navnet Darwin er så mye tøffere/kulere enn Dadwyn, eller at natrium er så mye bedre enn nantrius.

Liker navn som passer til den rasen jeg spiller, og i dette tilfelle så er det Night Elf, og da passer f.eks navnet Dadwyn bedre enn Darwin.

Men vet ikke enda jeg, greier bare ikke helt å bestemme meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...