A-man Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har over lengre tid ikke kunnet koble meg til program som dc++, limewire eller bittorrent.... Også andre småting jeg heller ikke får lasta ned.... Har prøvd å deaktivere Norton, har formatert pc'en og sjekka alle muligheter, men finner ikke ut hva det er som sperrer. Det står ofte at jeg ikke får tilgang, kan det være en eller annen firewall jeg ikke vet om som finnes i xp?? Ofte kommer jeg heller ikke inn på msn messenger, står ting som at tjenesten ikke er tilgjengelig, men andre ganger går det helt bra.... Håper noen kan hjelpe meg.... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) NEI ANDREAS! Ingen kan hjelpe deg! *Værsågod, en stykk advarsel* Endret 17. april 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Står nettkabelen ordentlig i?? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Får du i det hele tatt kobla deg til internett?? Xp har Windows brannmur men den suger Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis du har telenor, kan det være at du har virus eller noe, da stenger de nemlig en del porter hos deg. Mulig andre selskaper gjør sånn og, men telenor gjør det hvertfall. Da ringer du dem bare og hører om de har sperret noen av portene dine enigma Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noe med portene i Routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå