svamp Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Vurderer å kjøpe enda, kommer flere ganger da jeg kan ha bruk for den. Takker for godt tips, The_Fire Grunnen til at jeg hadde litt lyst på radio, var at jeg har en tendens til å gå fort lei musikk... Sikkert fordi jeg hører sangen 30-40 ganger på en uke, og så er det nok Men går vel uten også, det er ikke et must. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 http://asono.com/no/go/i/27/m/prod/cid/3/pid/87 <---- Denne er vel grei, har display og! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hva med denne? Creative... den skal visst være bra sier en kamerat, og den har 1024 og bra lyd og batteri... Jeg ville kjøpt den hvertfall... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Hadde jeg hatt lyst til å bruke mer penger hadde jeg gjerne kjøpt den, men holder meg rundt 500 kroner Mr.SS: Asonospilleren var veldig dyr i forhold til plass Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Elkjøp har en mp3 spiller nå (samme som min) til 499.. Denne har 512 mb minne som holder greit nok med mindre du hører veldig mye på musikk. Denne heter Napa som for meg er et ukjent merke med denne mp3 spilleren er GOD.... Den har ikke mye flshy tinbg sånn at den blir stygg og den har nok med muligheter (riktignok ikke radio) Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Den Napa-spilleren m/512MB på elkjop.no, den må vel være feilprisa? 499,- for 512MB og 699,- for 256MB?! (512MB-versjonen koster 699,- i Elkjøp avisa...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå