Gå til innhold

Tips til billig og veldig enkel MP3-spiller

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en Sony MD i 4 år, men nå har den begynt å streike.

Jeg har lite med penger jeg har lyst til å bruke nå, så derfor ser jeg etter en veldig billig og enkel MP3-spiller. (CA. 500 kr)

Eneste krav er minimum 256 mb og kanskje radio.

Lydkvalitet/tilleggsutstyr o.l. er underordnet.

Noen som har tips til spillere/butikker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apacer Audio Steno AV220 256MB USB 2.0. Denne har mora mi. Prisen er under 500,-kr, moren fekk den vel for 300,-kr. Den har ikkje skjerm da. Har ikkje brukt den så masse men heilt okey mp3 til den prisen.

Edit: Har desverre ikkje radio. :hrm:

Endret av zefler
Lenke til kommentar

Takker for svarene :)

Har sett litt rundt i nettbutikkene, MPX har ingen aktuelle (laveste pris ca 650...)

På Komplett hadde de en fra TwinMOS, men den har kun fått masse negative anmeldelser, så vet ikke om jeg tør kjøpe den..

Europris var en god idè, det ligger bare 2min fra skolen min så det skal jeg sjekke i morgen.

MuVo var kanskje også en tanke... Litt dyrt for lite, men funker da i alle fall :)

Den Apacer-spilleren finner jeg ingen steder.. Har den radio?

Lenke til kommentar
Jeg har Muvo TX FM 512.. funker helt greit den :thumbup:

EDIT:

512mb

RADIO! :roll:

EQ

USB2.0

ett AAA batteri

ganske bra levetid på batteriene også ;)

Sukk. Har lyst på den MuVo'en. Men jeg reiser i morgen på den turen som gjorde at jeg ville ha MP3-spiller, så det er for sent å bestille, og om jeg skal kjøpe den her må jeg ut med 1000 kr |-(

Lenke til kommentar

Prix, mega, obs og andre coop-butikker vet jeg har kjørt en kampanje på Play>It KS-183DW mp3-spiller. Den har ikke radio, men den har mulighet til å bygge ut minnet med sd- og mmc-kort. 256 mb, god skjerm, diktafon og usb2. Men jeg er vel litt sent ute... Har kjøpt den idag, og lyden funker fett nok. Men jeg får ikke et minnekort av typen mmc til å virke... Har vel litt treg maskin...

Lenke til kommentar
Prix, mega, obs og andre coop-butikker vet jeg har kjørt en kampanje på Play>It KS-183DW mp3-spiller. Den har ikke radio, men den har mulighet til å bygge ut minnet med sd- og mmc-kort. 256 mb, god skjerm, diktafon og usb2. Men jeg er vel litt sent ute... Har kjøpt den idag, og lyden funker fett nok. Men jeg får ikke et minnekort av typen mmc til å virke... Har vel litt treg maskin...

Jeg kan også anbefale dette produktet. Er innebygget radiofunksjon så grusomt viktig da? Det er da få MP3-spillere som faktisk leverer radiofunksjonalitet som er tilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...