fatcamper Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hei jeg skal kjøpe meg en ny kjøler cpu kjøler til min amd!!! Den orginal vifta er helt elendig. For tempratur på ca 40 grader. Jeg vil ned til minst 25 grader!!! Noe dere kan anbefale for å få dette til å funke??? Dessuten skal jeg klokke denne pc,en ca 40%...så jeg trenger skikkllig utstyr!!! Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 pleaz var noen jeg trenger denne kjøleren raskt!! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Den orginal vifta er helt elendig. For tempratur på ca 40 grader.Jeg vil ned til minst 25 grader!!! 40*C er ikke verdens undergang. Minst 25*C er jo nesten umulig med luftkjøling. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kva med XP-120 med ei delta vifte på? men hugs at delta vifta er ikkje akkurat stille Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 40*C er ikke verdens undergang. Minst 25*C er jo nesten umulig med luftkjøling. Tror vi sier at det er det. Med mindre du har det kaldt på rommet da. Dessuten tviler jeg på at du greier å klokke den så mye som 40% med luft. Men, hvis du vil ha ganske lave temps med luft, så er vel Hjelp!!! sitt forslag ganske bra. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 hva med denne kjøleren her!!! https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755 Er denne zalman vifta bra??? Eller fins det bedre luft kjøling??? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kva med XP-120 med ei delta vifte på? men hugs at delta vifta er ikkje akkurat stille ser ut som et bra valg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå