Barry White Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei, noen som har prøvd å skifte LED på denne? Er det vanskelig? MVH Terje Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har en slik en og er ingen LEDs på'n.. Men kan jo sette inn nye da! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 om du skal legge inn leds; prøv å lag til blå leds som lyser inn fra sidene bak de svarte. slik at displayet får et blått "skjær" i seg.. eventuelt montere ledsa bak, og borre et/flere små hull ved siden av selve displayet.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Smart, og ikke bruk ultrasterke LEDs, det blir bare fælt! Bruk også små, rektangulære, flate LEDs om du greier å få tak i det! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Har en slik en og er ingen LEDs på'n.. Men kan jo sette inn nye da! sikker på det? er LED i 3.5 utgaven og ikke i 5.25 utgaven av temp displayet, er det 3.5 du har? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Håper du legger ut bilder av "Før" - "Etter", dette vil jeg se. Håper du får det til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Tror jeg har 3.5, men er faktisk ikke helt sikker! Den ligger nemlig i skapet å støver.. Skal se om jeg finner dem! Skal nemlig bruke den i det bærbare PCmod'n min.. Med blåe LEDs naturligvis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå