lokeland Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Så fort den trege fetishlærern min av en USA-freak får formatert PCen og gitt meg den begynner jeg! Dessuten står Prosjekt "UV cÜbe" i høysetet.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Om maskinen ikke skal være lagd av gjennomsiktig plexi, kan du kanskje sette noen blå LEDs i vifteutakket (der den varme luften kommer ut), slik at vifteuttakket lyser opp når du slår på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Plexi? Gutten her skal kjære stil! =D Sort og rødt metallic og børsta aluminium.. Har søren meg enda ikke fått laptop'n!! Bæ.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det ble vel ikkenoe av detta her heller....? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det ble vel ikkenoe av detta her heller....? ser ikke sånn ut nei han fikk vell aldri laptoppen eller så oppdaga han hvor dyrt hele modden ble og at det ikke er vits å modde en slik gammel laptop Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Laptop'en får jeg i tiende fikk jeg vite nå! Skal være en gullerot for å ikke skulde og ikke være spydig mot lærere angivelig.. Jaja! Koster jo ikke så mye.. Litt aluminium og no kjemikalier! Lenke til kommentar
padda Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Skal selvfølgelig legge Touchbelegg over skjermen så jeg kan bruke en penn å trykke rett på skjermen! Litt OT kanskje, men hvordan funker sånnt touchbelegg? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 For det første må jeg bare nevne at jeg tror nok ikke jeg har råd til det alikevel gitt! Enorme priser fant jeg ut.. Touchbelegg er plast du legger over skjermen som reagerer på fingern din når du trykker på den og sender info om hvor du trykker til PCen og dermed blir fingern din musa! Om du drar fingern over skjermen følger musepekern etter.. Skjønner? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 For det første må jeg bare nevne at jeg tror nok ikke jeg har råd til det alikevel gitt! Enorme priser fant jeg ut..Touchbelegg er plast du legger over skjermen som reagerer på fingern din når du trykker på den og sender info om hvor du trykker til PCen og dermed blir fingern din musa! Om du drar fingern over skjermen følger musepekern etter.. Skjønner? hvor mye koster det, og hvor skal du koble det til maskinen? funker det til en CTR skjerm 16"? Lenke til kommentar
padda Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Og, skjønte hva det var, men hvordan funker det? Noen som vet? Ble veldig nysjerrig nå.. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har en tohsiba a10 som garantien går ut på om akkurat 1 år:D da blir det casemoding:D den er blå nå.. den blir sikker hvit oppå og rød under.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Prisene kan dere vel finne her padda: Du legger det belegget over skjermen, kobler til det nødvendige, innstallerer programvaren, og bruker det som en vanlig touch-skjerm. Du har vel prøvd en sånn? vegis: Ja, hvorfor skulle det ikke det? Ser ingen grunn til det (utenom at du stavet feil, det er CRT, ikke CTR ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2005 Står i en mail jeg har greid å mistet den prisen, og jeg kan love dere at den var ikke mye hyggelig! Det funker bare om skjermen har flate bilderør.. Flata må være flat så vidt jeg har forstått! Virker som om ramma er hard, men kanskje den går ann å ta av? Ikke vet jeg før jeg blir rik å velger å kjøpe noe sånt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har det en ramme, så kan den ta av. Om det funker etterpå, det er en annen sak Tror det skulle gå, men det kan være at det er en form for kretskort på rammen, og da funker det jo ikke uten det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå