lalleh Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Som topicen beskriver, så lurer jeg på om noen vet om noen som skal selge en Nor-Dan Puma! Har vært innom finn, autodb og tilogmed gooooogle.. Men uten hell. Noen som vet om noen som skal selge? Endret 15. april 2005 av lalleh Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Det er egentlig ett fett. Er det noen som selger disse nye? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Et enkelt søk etter "nor-dan" på google gjore at eg fant dinna sida her..Nor-dan høyr me dei ring dei wathever dei veit det Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Japp, har vært borti den siden. Men med tanke på at den verken står i prislisten eller i modellspekteret frykter jeg at den ikke produseres lengre. Derfor fortsetter jeg jakten min; noen som skal selge eller vet om noen som skal selge Nor-Dan Puma? Mail: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå