Gå til innhold

Passer dette sammen

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke så mye om pc men jeg lure på et enkelt spørsål.

Passer dette sammen?:

Sapphire Radeon X700PRO 256MB GDDR3PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail

MSI K8N Diamond, nForce4 SLI,Socket-939BT,54g,Dual-GbLAN,Creative Live,PCI-Ex16

AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz Socket 939,512KB, BOXED m/vifte

Logitech MX510 Optical Mouse,USB, PS/2

Chenbro Gaming Box Black/Orange350W Strømforsyning

Samsung 17" LCD Syncmaster 710V TCO99Skjerm,Silver

Sony CD-brenner IDE 52x/32x/52x Sort(CRX230E-B2) Intern Bulk, uten software

Musmatte Blå 4/6mmTilbehør

Microsoft Digital Media PRO Keyboard,USB, PS/2, Zoom

PAPST Vifte 80x80x25mm (19db)

Western Digital Caviar 200GBIDE ATA/100 8MB 7200RPM

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual PackKit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

Jeg har satt det sammen selv, men jeg kan ikke så mye om PC!! Jeg fant alt hos www.komplett.no

Kan dere bytte ut dele jeg har valg i noen nye fra komplett??

Håper på svar snarest :thumbup:

Endret av thor90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser greit ut. Ville bare skifta på disse tinga.

1. Ikke velg P-ata (IDE) harddisk som du har gjort nå, gå heller for sata.

2. Du har valgt ein CD brenner, men viss du går på Elkjøp så finner du BenQ DW 1620 pro til 500kr, dette er den beste dvd brenneren som er på markede akkurat nå. Brenne også dual layer. ellers såg det fint ut :)

Lenke til kommentar

Du burde heller valgt et Geforce 6600GT skjermkort (Bedre og en smule billigere). Og den skjermen har ingen DVI, kun VGA, som er et lite minus. Finn deg en strømforsyning på 400W. Ellers ser vel alt bra ut. Hører folk ikke anbefaler Microsoft tastatur. Lykke til:)

Endret av ViVentis
Lenke til kommentar

enig med de to foregående...

i tillegg ville skiftet ut skjermkortet til et 6600gt...da får du seinere mulighet til å oppgradere til SLI om det skulle være ønskelig...samtidig som 6600gt har en del bedre ytelse enn x700pro...

ville også skiftet ut minnet med corsair value s! :)

edit: der var det kommet to poster til ja...jaja, enig med alle kommentarene så langt jeg! :p

Endret av krister461
Lenke til kommentar

Les retninglsinjene, den merket LES FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien.

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Er dette tastaturet bedre:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301616&cks=PRL

Jeg ønsker et med mange hurtig taster eller noe lignende!

Og hvilket minne kort burde jeg kjøpe?

Jeg vil helst ha et til ca. lik pris og 1024 mb / 2*512 mb

Strømforsyning bør jeg bytte ut hele kabinettet (hvilket) eller burde jeg bare kjøpe en ekstra strømforsyning?

harddisk vil jeg ha et godt med mer enn 150 gb, 8MB, 7200RPM. helst noe ca. lik pris som det jeg har satt opp.

Jeg vil helst at dere finner et fra www.komplett.no slik at jeg kan kjøpe alt derfra! (kunne godt bare skrevet opp adressen her :idea:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...