Gå til innhold

Dårlig erfaring med Elkjøp. Utrolig historie


Anbefalte innlegg

Kjære alle kranglende mennesker, her er løsningen på alle problemene deres:

Fulklstendig idiotiosk innlegg. Selvsagt driver Elkjøp butikk, men de bør forsøke å behandle kundene på skikkelig vis, og vite noe om produktene de selger. Det er overhodet ikke for mye forlangt.

Nei.. det var ett meget morsomt og bra innlegg.

Innlegget ditt derimot er idiotisk da det antyder på generelt grunnlag at alle ansatte hos Elkjøp behandler kundene dårlig og ikke kan noe om produktene de selger..

Unnskyld? Jeg har da overhodet ikke antydet noe slikt! Hvis du leser innlegget mitt en gang til vil du se at jeg skriver at de bør behandle kundene godt, og at de bør kunne noe om det de selger - verken mer eller mindre. Dette gjelder ALLE som driver butikk, og ikke bare Elkjøp. Hvorvidt Elkjøp oppfyller disse krevene eller ikke sa jeg ikke noe om. I hht min personlige erfaring har de ikke gjort det - langt ifra - men det er min erfaring. Du er meget mulig av en annen erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som elektrokjede synes jeg egentlig Elkjøp utmerker seg og har de beste selgerne man finner i denne bransjen. Det eneste jeg misliker er ventetiden i butikken, men den må man vel finne seg i når man skal kjøpe produkter som ofte selges tilnærmet innkjøpspris :)

 

Skulle kjøpe TV for en tid tilbake og gikk da runden og forhørte meg forskjellige steder. Elkjøp hadde stort sett bare relativt nye modeller til fornuftige priser, noe som ikke er så rart da de har ryddesalg titt og ofte. Hos Expert derimot bugnet det av gamle modeller som de solgte til blodpris, og brorparten av betjeningen nærmet seg pensjonsalderen og kunne ikke fortelle meg noe som helst om produktene de solgte. Den modellen jeg etterhvert bestemte meg for kostet 3000(!) kroner mer hos Expert enn hos Elkjøp. Til sammenligning kostet den samme modellen 200 kroner mer hos Elprice, hvor de også har utmerkede selgere (dvs. unge mennesker med driv som faktisk har et ønske og en vilje til å sette seg inn i produktene de selger).

 

At kunden ikke vet hva han skal ha er ikke Elkjøps feil, og om de klarer å selge kunden et dyrere produkt enn han har behov for er det bare god butikk og slett ikke forkastelig på noen måter.

 

Dog litt ekstremt det tilfellet til trådstarter. Fikk inntrykk av at folk mener det ikke ble sagt fra om feil og mangel, men den hadde jo vært inne til reparasjon?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Unnskyld? Jeg har da overhodet ikke antydet noe slikt! Hvis du leser innlegget mitt en gang til vil du se at jeg skriver at de bør behandle kundene godt, og at de bør kunne noe om det de selger - verken mer eller mindre. Dette gjelder ALLE som driver butikk, og ikke bare Elkjøp. Hvorvidt Elkjøp oppfyller disse krevene eller ikke sa jeg ikke noe om. I hht min personlige erfaring har de ikke gjort det - langt ifra - men det er min erfaring. Du er meget mulig av en annen erfaring.

 

Jeg gir deg kun ett tilsvar på samme måte som du ga Caldazar.

At du ikke kan lese ditt innlegg og skjønne at du kan tolkes slik jeg velger å tolke det utifra starten på innlegget ditt har jeg forståelse for..

Jeg har gjentatte ganger gitt uttrykk for mitt forhold til Elkjøp... Det er ikke spesielt på noen måte hverken i positiv eller negativ retning.. Det er ett sted man kan handle visse typer varer..

Jeg handler der når de har ett tilbud på en vare jeg vil ha.. Jeg har hatt mindre god erfaring med Webshopen deres.. og jeg deltar i tråden da den er engasjerende og ønsker å vise at en sak har (minst) to sider.. Dere som vil bedrive korstog må selvsagt gjøre det, men ikke krev at det ikke er lov å argumentere imot dere.. eller komme med påstander om at man da må være en ansatt i Elkjøp..

Latterliggjøring og arrogante tilsvar kommer faktisk fra begge kanter i denne tråden såvidt jeg kan se... og er til tider ganske underholdende.. synes jeg..

:p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Kjære alle kranglende mennesker, her er løsningen på alle problemene deres:

Fulklstendig idiotiosk innlegg. Selvsagt driver Elkjøp butikk, men de bør forsøke å behandle kundene på skikkelig vis, og vite noe om produktene de selger. Det er overhodet ikke for mye forlangt.

Tror du kanskje at mattilsynet har et søsterforum til hw.no der de diskuterer at REMA 1000-ansatte ikke vet det nøyaktige prosentantallet C-vitaminer appelsinene de selger inneholder? Tror du skreddere har et forum der de kan syte over at de ansatte på Dressmann ikke vet om snippene på skjortene de selger er limte eller sydde?

 

Nei. Det eneste jeg prøver å illustrere er at Elkjøp må (og det gjør de) få hjulene til å gå rundt. Det er ingen som har så mange ansatte som har råd til å ansette bare eksperter med høyere utdannelse.

Og det er fullstendig tåpelig å dømme et helt konsern nord og ned bare fordi du har dårlige erfaringer med en selger, eller har hørt noe av en venn.

 

Jeg ble forsøkt lurt av en skopusser et par måneder tilbake, men det betyr ikke at jeg skjærer alle over en kam. Skal vi prøve å se det store bildet her?

I enhver Elkjøp-butikk er det rimelig at det finnes ansatte som kan hjelpe normale mennesker med normale behov. De som trenger spesialbehandling eller spesialkunnskaper, kan gå til spesialforretninger, enkelt og greit.

Endret av Caldazar
Lenke til kommentar
Alltid farlig å kjøpe ting man ikke vet noe om.

 

Uansett: Elkjøp har 30 dagers pengene tilbake garanti. Den har jeg selv benyttet mange ganger uten noe problem. Moralen er, problemer innen 30 dager? Hev kjøpet og kjøp noe annet.. ikke begynn å fikse og trikse. Det er helt meningsløst.

 

/vonGrepa

gjelder 30 dagers reglen på pc kjøp ?

Lenke til kommentar
mye irrellevant info her. Det Elkjøp kan klandres for et følgende:

 

Avvikende spesifikasjoner fra forespurt maskin.

 

Demonstrasjonsbrukt vare viser seg å være mer enn bare demonstrasjonsbrukt.

 

 

Så lenge elkjøp ordner opp synes jeg ikke dette er så mye å skrike om.

avviket fra det du krevde var minimalt, og ettersom hun øyensynlig fikk den billig må det synes greit.

 

 

Men forholdene ved PCen er uakseptable. enig i det.

men så lenge elkjøp sier det er greit, no stress..

Det har ingenting med "det er ik`no å skrike for" å gjøre. Det er en prinsipp sak og klar brudd på tillitt til selgern. Når du går i en butikk, skal du få hjelp (LES: brukbar hjelp) med å finne varen som er tilpasset dine behov.

 

Om saken er løst og jeg er "fornøyd", så betyr ikke at det "ikke er noe å skrike for". Jeg syns det er noe som burde vært hengt opp i A2 format over hele området rundt elkjøp. Slike ting skal IKKE forekomme. Jeg syns diverse butikker er blitt for slappe på service og ting som er ikke som de SKAL være.

Lenke til kommentar
Det er godt at jeg ikke handler for så mye på elkjøp.. Hører mye rart her...

 

Bl. annet dette har blitt dokumentert i avisen..:

 

Vel...

Jeg kjenner en som jobbet på elkjøp og han sa at han fikk beskjed om å få kunden til å kjøpe dyrere produkter og komme med misvisende informasjon.

Om det ikke er svindel så vet ikke jeg.

 

Ganske utrolig at elkjøp ikke har fått et dårlig rykte på seg etter det man leser rundt forbi...!

 

Btw; hadde jeg vært selger der så hadde jeg gjort det motsatte men da hadde vel ikke butikksjefen blitt så glad over meg...!

Han hadde sikkert ikek blitt så veldig glad for deg nei, men han ville fortsatt ikke ha noe grunnlag for å sprake deg, siden du hadde gjort rett iforhold til kundene.

Lenke til kommentar
Jeg finner det veldig merkverdig at samtlige pro-elkjøppostere her inne:

 

-prøver å gjøre narr av, rakke ned på og minske troverdigheten til personer ønsker en grei og redelig debatt

-prøve å avdramatisere direkte svindel

-prøver å få det til å se ut som at dårlig service og uloveligheter er nødvendig for at prisene skal være lave

-i det hele tatt har en temmelig arrogant holdning

 

Merkverdig sa jeg? Nei vent: det overrasker ikke meg at disse menneskene jobber på elkjøp.

Kan du plukke fra hverandre noe jeg har sagt? Kan du si noe til det? Etter hva jeg har sett så har du ikke gjort det. Og de 4 punktene skjønner jeg ikke så mye av. Påstår du at jeg går rundt og prøver på det der?

 

1. Har jeg gjort narr av noen? Eller rakka ned, prøvd å minske troverdighet?

2. Om jeg ser et svindelforsøk, så avdramatiserer jeg det ikke. Alle de sakene jeg har svart på i tråden her har ikke vært svindelforsøk. Om du ser på de sakene jeg har svart på som dette, så lurer jeg sterkt på hvorfor.

3. Hvor gjør jeg det?

4. Jeg vil ikke si jeg har en arrogant holdning. Og jeg tror ikke de fleste andre vil si det heller. Men jeg vet jo selvfølgelig ikke.

 

5. Så vidt jeg vet så jobber under halvparten av de som har forsvart elkjøp i denne tråden på elkjøp.

 

God natt :). I morgen skal jeg på jobb og gjøre kunder fornøyde.

Jeg er enig i at dette innlegget er fòr sneversynt og på samme nivå som de postene jeg prøver å kritisere. What can I say? Diskusjonens hete og litt trøtt :roll:

 

På bakgrunn av din forespørsel så står jeg svar skyldig: du oppfyller ingen av punktene mine :D Så jeg kan ikke annet enn å trekke tilbake "samtlige" og skifter det ut med "noen" (i subjektiv-mening: "min gjengse oppfattning)

 

TL1000S: Synes du dette var et godt gjennomtenkt innlegg?

 

Nei, ikke så veldig, men jeg ble litt provosert av et par poster. Derfor tok jeg litt hardt i.

 

TL1000S: Mener du virkelig at de som ønsker å vise en annen vinkling enn den gjengse om at Elkjøp er svindlere må være ansatte hos Elkjøp?

Den siste kommentaren var ment litt sarkastisk. Et sleivspark jeg forøvrig antok jeg kom til å bli tatt på - så burde vel sløyfet det også gitt.

 

 

Men etter diverse moderasjoner av mine punkter: jeg står inne for dem fortsatt.

Lenke til kommentar
Kjære alle kranglende mennesker, her er løsningen på alle problemene deres:

Fulklstendig idiotiosk innlegg. Selvsagt driver Elkjøp butikk, men de bør forsøke å behandle kundene på skikkelig vis, og vite noe om produktene de selger. Det er overhodet ikke for mye forlangt.

Tror du kanskje at mattilsynet har et søsterforum til hw.no der de diskuterer at REMA 1000-ansatte ikke vet det nøyaktige prosentantallet C-vitaminer appelsinene de selger inneholder?

Nåja, det er ikke mer enn et par uker siden at jeg leste at Mattilsynet konkluderte med at kunnskapsnivået om frukt og grønt i norske dagligvarebutikker var altfor lavt. Flere ansatte visste ikke hva en mango var, eller at en avocado ikke er moden når den er hard.

 

Jeg vil med andre ord atter en gang få poengtere at jeg synes ALLE som lever av å selge noe, bør vite hva de selger. Det er et minstekrav til kompetanse og kundeservice! Hvorfor skal en kunde kjøpe noe av deg hvis du ikke engang bryr deg med å sette deg inn i hva det er du selger, for bedre å kunne bistå kunden? Om du så selger dopapir eller høyteknologi: Har jeg som kunde et spørsmål som er sentralt for det produktet du selger, forventer jeg å få et noenlunde korrekt svar.

 

Jeg har spesifikt ikke gått hardt ut mot Elkjøp her, bortsett fra å si at de i henhold til MIN erfaring sjelden har ytt god service. Jeg har dermed ikke skåret alle Elkjøp-ansatte over en kam, og om noen ønsker å lese mer inn i ett av mine tidligere innlegg enn jeg faktisk har skrevet, så får de ta det på egen kappe.

 

EDIT: Caldazar, ang det siste punktet ditt, så ser det ut til at vi har stikk motsatt holdning: Du mener at dersom noen vil kjøpe spesialutstyr fra noen som har kompetanse på området, så bør de oppsøke spesialbutikker, right? Mitt standpunkt vil da være at dersom en butikk bestemmer seg for å konkurrere på spesialutstyr, så bør de skaffe seg en viss kompetanse på området.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Caldazar, ang det siste punktet ditt, så ser det ut til at vi har stikk motsatt holdning: Du mener at dersom noen vil kjøpe spesialutstyr fra noen som har kompetanse på området, så bør de oppsøke spesialbutikker, right? Mitt standpunkt vil da være at dersom en butikk bestemmer seg for å konkurrere på spesialutstyr, så bør de skaffe seg en viss kompetanse på området.

Vel, selvfølgelig skal alle ansatte ha en viss mengde kunnskap om de produktene de selger, men å si at Elkjøp konkurrerer på spesialutstyr (nå regner jeg med at du snakker om datamaskiner) blir feil.

 

Datamaskiner er på god vei til å bli en vanlig husholdningsartikkel som de fleste kan bruke. Med spesialutstyr regner jeg med at du mener noe sånt som:

"En artikkel beregnet for begrensede arbeidsoppgaver hvor brukermassen innehar spesialkunnskap om artikkelen"

 

Spesialutstyr for datamaskiner (i år 2005) vil jeg definere som for eksempel:

- Vannkjøling

- Stylingutstyr (glorete LEDs osv.)

- Litt mer "avanserte" dataløsninger som f.eks. UPS

 

Vanlige stasjonære og bærbare datamaskiner kan jo allerede kjøpes på REMA 1000, LIDL og COOP såvidt jeg vet. På min lokale REMA 1000-butikk kan jeg kjøpe brevpapir og penner. Jeg regner ikke med at betjeningen der kan si meg noe om blekkets samensetning, eller papirets kvalitet. Om et par år, når Unge Venstre kanskje har fått gjennomslag (gud forby) for forslaget sitt om å selge vin i butikker, forventer jeg heller ikke at de ansatte på Prix skal kunne fortelle meg hvilke årganger som er gode å satse på dersom jeg skal kjøpe en vin fra Barbi.

 

Poenget jeg prøvde å få frem, var at Elkjøp, som en lavpriskjede, ikke har råd til å ansette mennesker med såpass erfaring som mange av forumbrukerne her krever.

 

Jeg vil gjerne ha kompetanse og god kundebehandling om jeg kjøper noe jeg ikke kjenner meget godt til selv, og isåfall, handler jeg hos noen jeg er sikker på kan det de driver med bedre enn meg selv.

Lenke til kommentar

Joda, jeg tar poenget ditt med at PCer etterhvert er blitt ganske vanlige husholdningsartikler, men bare et stykke på vei, for også her er mannen i gatas manglende kompetanse på området et problem. Hvor mange ganger har ikke du som datafrik blitt sjanghaiet av et familiemedlem eller nabo eller noe, for å tømme en maskin for virus, spyware, støv eller alt sammen? PCer henger litt igjen i tradisjonen med at de kun brukes av datafolk, slik at man den dag i dag må ha litt peil for å få dem til å funke optimalt, og dette er bla noe av det Mac skor seg på, for eksempel.

 

Når det gjelder mitt ønske om kompetent butikkpersonale, så er jeg fullstendig klar over at det er en utopi, men jeg mener likevel at Elkjøp kunne ha gjort det enormt mye bedre på dette området, nesten uten ekstra kostnad, hadde de bare ønsket det. Man kunne gått til tiltak som å rekruttere datastudenter til sommerjobbene, heller enn ansattes barn og venners barn. Man kunne betalt datastudenter og/eller datafriker for å holde korte kurs for de ansatte. Og så videre. Elkjøps vareutvalg på datafronten er bare en brøkdel av det diverse webshopper har, og kundegruppen er også ganske begrenset, så å øke ansattes kompetanse innen akkurat det datasegmentet Elkjøp sikter seg inn mot, burde ikke være verken vanskelig eller dyrt.

 

EDIT: Omformulerte "PCer henger litt... etc" slik at hva jeg mente kommer klarere frem.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Akkurat; der har du et godt poeng. Det kan fungere å være mer bevisste på hvem en ansetter. Det er sikkert ganske mange her på forumet som ikke har en datateknisk utdannelse, men likevel er meget kyndige på dette området grunnet stor interesse. Så der har vi det.

 

Det jeg reagerte på var bare ganske mange urealistiske og uutgrunnede innlegg der angrep på en hel kjede (og alle deres ansatte) blir utført av en rekke mennesker som ikke hadde mer å fare med enn at de mislikte Elkjøp, og når er hjemler med det, da blir det jo for dumt.

Takk for en god diskusjon!

Lenke til kommentar
Joda, jeg tar poenget ditt med at PCer etterhvert er blitt ganske vanlige husholdningsartikler, men bare et stykke på vei, for også her er mannen i gatas manglende kompetanse på området et problem. Hvor mange ganger har ikke du som datafrik blitt sjanghaiet av et familiemedlem eller nabo eller noe, for å tømme en maskin for virus, spyware, støv eller alt sammen?

Folks manglene interesse for og lære seg elementær bruk av PC og sikkerhet kan da vel ingen selger gjøre noe med?

Hva mener du en selger skal gjøre?

Lenke til kommentar
Mer interessert i hva som lå i CD-samlingen til bestefar, siden Windows 95 med USB-støtte ikke kom før det kun var par måneder igjen til Windows 98 ble sendt med samtlige PCer.

 

 

Hvis man ser etter på eskene til printerene vil det stå ganske tydelig hvilke OS de støtter. Og jeg har ikke sett at noen printere med bare USB har støtte for Win95.

Lenke til kommentar

eg kjøpte min data på expert for ca 2 år siden, de at at det var en bra datam, men eg synest at den er SYKT dårlig. 256MB ram PC2100 133Mhz XP2000+ prosessor fra AMD. og Nvidi GeForce 4 MX 440 64MB skjermkort.

 

Det følgte ikke med noen instalasjons CDer, og i ettertid når eg skulle instalere Win. om igjenn, så fant eg ut at eg hadde fått noen programmbibliotek CDer med på kjøptet (som ikke fungerer), inneholder mange programm og spill.

 

Eg nådde først gjennom til Packard bell etter at eg har ingt til de minst 40 ganger og sendt 2 mail.

 

Dataen er en PCakar dBEll og eg har ringt til support telefonen, og diskutert til at de skulle sende meg en instalasjons CD, på onsdag i forige uke.. no er det søndag (en og en halv uke senere) og ingen CD er dukket opp. eg ringte til Packard bell mange ganger til ( på fredag), men ingen tok telefonen.

 

Expert vill selfølgeli ikke ta noe skyld i dette, men eg mener selfølgelig at det er selger sitt ansvar når min data, og alt som skal værte med ikke er der. eller hva mener dere?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
eg kjøpte min data på expert for ca 2 år siden, de at at det var en bra datam, men eg synest at den er SYKT dårlig. 256MB ram PC2100 133Mhz XP2000+ prosessor fra AMD. og Nvidi GeForce 4 MX 440 64MB skjermkort.

 

Det følgte ikke med noen instalasjons CDer, og i ettertid når eg skulle instalere Win. om igjenn, så fant eg ut at eg hadde fått noen programmbibliotek CDer med på kjøptet (som ikke fungerer), inneholder mange programm og spill.

<snip>

Tror du bør opprette en ny tråd om dette..

For 2 år siden var det du kjøpte helt kurant.. særlig med tanke på at det er/var en Packard Bell. :)

Det jeg husker/vet om PB.. er at alt av SW/drivere ligger i en egen partisjon på HD'n.. og at en "rescue-disk" benyttes for å reinstallere... En OEM-CD med Win?? burde vel ha vært med ja...

 

Edit:

Å tro at du får tilsendt en CD etter litt over en uke fra PB-support er *noe* optimistisk.. Sist jeg hadde kontakt med dem.. holdt de til i Nederland.. elns.. :whistle:

Dette er enda ett eksempel på at man ikke kjøper PC på Elkjøp/Expert/Coop.. dersom du har tenkt å reinstallere/bygge om/skifte ut innmaten/forventer entusiast-PC for en *relativt* kurant pris.. Som surfe-/kontor-PC for en "kjedelig voksen" person er dette dog greie kjøp... helt til du vil oppgradere.. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
eg kjøpte min data på expert for ca 2 år siden, de at at det var en bra datam, men eg synest at den er SYKT dårlig. 256MB ram PC2100 133Mhz XP2000+ prosessor fra AMD. og Nvidi GeForce 4 MX 440 64MB skjermkort.

 

Det følgte ikke med noen instalasjons CDer, og i ettertid når eg skulle instalere Win. om igjenn, så fant eg ut at eg hadde fått noen programmbibliotek CDer med på kjøptet (som ikke fungerer), inneholder mange programm og spill.

<snip>

Tror du bør opprette en ny tråd om dette..

For 2 år siden var det du kjøpte helt kurant.. særlig med tanke på at det er/var en Packard Bell. :)

Det jeg husker/vet om PB.. er at alt av SW/drivere ligger i en egen partisjon på HD'n.. og at en "rescue-disk" benyttes for å reinstallere... En OEM-CD med Win?? burde vel ha vært med ja...

 

Edit:

Å tro at du får tilsendt en CD etter litt over en uke fra PB-support er *noe* optimistisk.. Sist jeg hadde kontakt med dem.. holdt de til i Nederland.. elns.. :whistle:

Dette er enda ett eksempel på at man ikke kjøper PC på Elkjøp/Expert/Coop.. dersom du har tenkt å reinstallere/bygge om/skifte ut innmaten/forventer entusiast-PC for en *relativt* kurant pris.. Som surfe-/kontor-PC for en "kjedelig voksen" person er dette dog greie kjøp... helt til du vil oppgradere.. :)

¨den skulte partisjonen er ikke der.

Lenke til kommentar

Elkjøp er en gjeng med røvere, nøff said.

Att dei selger til innkjøpspris er berre dumt å tru. Har våre i Elkjøp butikker både langt nord og langt sør, og kun 1 butikk har våre ok. Ikkje imponerandes akkurat.

Har opplevd mykje merkelig med denne kjeden, og ingen eg kjenner har gode erfaringer med Elkjøp.

En i min familie skulle ha seg oppvaskmaskin og eg blei med for å hjelpe. Hadde ikkje eg våre der, så hadde vi betalt 1000,- for mykje for den, for prisen der var feil, noke selgaren absolutt ikkje gjorde oss oppmerksom på. Dette var en superpris sa ho!! Up yours!

Jau jau, so starta eg prossesen etter å høyrt kva selgaren hadde sagt, og enda slik det bør gjere for oss forbrukara, få ting til kva det egentlig kosta.

 

En historie til:

En venn av meg skulle ha seg ny komfyr, og gjekk til Elkjøp. Han såg seg ut en, og spurte om han kunne få den litt billigare (Den kosta 14000,-). Nei, det var ikkje mulig, for prisen var pressa allereide. Han måtte so tenke på saka og gjekk heim. Nokren daga seinare dumpa Elkjøp blekka ned i postkassa, og jammen var ikkje samme komfyren nedsatt til 8000,-

Å drive på slikt er kvalmt frå Elkjøp sin side, utspekulerandes oppførsel.

 

Til sist:

 

Skulle kjøpe spindelen med cd plater som var ukens tilbud forrige uke. Det skulle gjelde alle butikker, noke Elkjøps kundeservice bekrefta etter eg skreiv mail.

Vel vel, tok bilen fatt og reiste til butikken. Når eg så kom dit, så var det absolutt ikkje tilbud på det der nei. Det gjaldt kun utvalgte butikker, så her var det full pris som gjaldt. Uprofft sa eg og gjekk.

Skreiv så mail til Elkjøp om dette, og dei svarte med att produktet kanskje ikkje var på lager, men att prisen på 39,- var rett. Svarte så tilbake og sa kva selgaren i butikken hadde sagt, og att varen var på lager i butikken. Sa att dette var uprofft og klart brudd på markedsføringsloven. Etter den siste mailen har eg ikkje høyrt eit pip frå den kanten.

 

Elkjøp er en gjeng med inkompetente ****** etter mitt syn, men unntak finnst. Go figure!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...