2Key Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Vet noen hvor jeg kan skaffe noen kule themes til kde og hvilken mappe jeg ska legge dem i? Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 http://kde.themes.org er en fin ting hvor du skal legge dem? .. Vel, lær deg å lese en manual Lenke til kommentar
2Key Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 Jeg har bare brukt linux i 3 dager+hvilke manualer er det du prater om. Det var ikke med noe manualer på ISO filene jeg lastet ned. Lenke til kommentar
Car1man Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 du vil finne mange fine themes og styler på http://www.kde-look.org mange er også enkle og installere. Bare å pakke ut og kjør sh scriptet som er i tar.gz fila "sh install.sh" Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bare å pakke ut og kjør sh scriptet som er i tar.gz fila "sh install.sh" Hmm. Flott, da er jeg et stykke på vei. Antok themet nå ville dukke opp i lista på "Temabehandler" på Kontrollsenteret, men det gjør det ikke. Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ikke alt dukker opp der, se om det dukket opp i style, window decorations og colors Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Plastik er knallfet, syns jeg. Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ikke alt dukker opp der, se om det dukket opp i style, window decorations og colors Hmm. Fant ingenting der heller, skjønner du. Prøver å starte maskinen på nytt (finnes det forresten noen kommando for dette?), og se om det kommer da. Plastik er knallfet, syns jeg. Akkurat den jeg lastet ned og har innstallert Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fikk det opp etter en restart, ja. Vil gjerne innstallere en annen stil også, men den er i en rpm-fil Hva er kommandoen for å pakke ut disse nå igjen? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 rpm -i fil.rpm til å instalere den? rpm --help du trenger nok ikke starte maskinen på nytt, bare kde. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Plastik er kanskje den peneste stylen noengang ja. Ren og klar, ingen «heeeheeey, se på mææi»-fakter der nei. Og følger med i KDE3.2beta2, bare til å installere Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du trenger nok ikke starte maskinen på nytt, bare kde. Det gjelder generelt. Noen burde lagt dette til i FAQ-en: Q: Må jeg starte maskinen på nytt? A: Nei. Og: Q: Men, jeg har jo installert et nytt program! A: Skjerp deg, dette er Linux. (Med et lite unntak for ny kjerne og ny hardware) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå