Torjus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Mine hobbyer er akvarium og data = USB akvarium Passer fint for dere som har akvarium sidedøra til Lian Li Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 måtte eventuelt være å bygge inn et sted i pc'en.. i fronten eller.no.. ser bare jalla ut å ha en kloss ekstra syns da jeg i vertfall.. men potensialet ligger der.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ThinkGeek har hatt den i shoppen sin lenge (litt eldre modell tror jeg?) og den ser jo grell ut: http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/6984/ ! Men men, for de som har den interessen kan det jo være kult nok da! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er jo begrenset hvor kult det er med et slikt lite akvariet med plastfisker i.. Tenkte jeg skulle lage et _tett_ mini-itx kabienett etterhvert å oppi akvariet mitt, så bare ha heatpipes, e.l. som kjøling av pc, og oppvarming av akvariet. DET hadde vært stilig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Er blitt ganske populært med akvarium og PC nå merker jeg! Og som nikk0 nevnte er mulighetene ganske begrensa.. Men god idè du kom på der, om den bare blir tett! Har sett folk som prøvde på å legge inn akvarium (ekte ja) inne i kabinett.. Tok visst ikke lange tida før de fiskene dævva.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette kan bli bra, ser jo kanskje litt stilig ut med fisker i fronten på LAN da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå