bailar Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (posten denne på feil sted før) Jeg har problem med min mobil og par spm angående dette: Jeg har en Sony Ericsson S700i som er ca 2 mnd gammel. Dette har skjedd to ganger: Jeg fikk en samtale her om dagen, og da skulle en opploaded mp3-sang blitt spilt, men en vanlig midifil spilte, noe som var rart, så sjekket jeg på mobilen og fant ikke mp3ene mine, men hadde ikke slettet dem heller. Så skrudde jeg på cameraet og da stod det at jeg skulle sette inn memory-kortet, noe som allerede står inne. Da prøvde jeg å slå av mobilen. Det som hendte da var at jeg ikke fikk slått den på igjen. Jeg måtte ta ut batteriet og sette det inn igjen, da funket alt som normalt igjen. Fant mp3-ene og memory-kortet. Dette skjedde i noen ganger: Noen av sms-ene jeg mottar står at de er ødelagte og jeg kan ikke lese de. Dette skjedde i natt: En kompis sendte meg en sms i går kveld 14.4.05 og plutseli fikk jeg sms på sms med samme melding helt fram til kl 06.00 i dag. Vet dere hva dette kan være? Det er ganske irriterendes hehe. Jeg har hørt at et SIM-kort kan bli gammelt og det kan lønne seg å skifte dette. Mitt er ca 2 år gammelt eller kanskje litt mer. Kan dere hjelpe meg her? mvh Henrik Simonsen Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 En kompis av meg har samme problem når det gjelder mp3 på s700i. Mp3'ene blir plutselig borte ifra telefonen, uten at han har gjort noe. Kanskje no bugs? Han har et ganske nytt sim kort fra chess... Hadde en s700i her jeg også som drev å kødda litt, menyen frøs seg.. Så det kan jo være no bugs. Lenke til kommentar
bailar Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Håper det er en bug da. Noen som vet om det går abn å oppgradere firmwaren på mobilen eller no da? kanskje det kunne hjulpet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 og igjen ber jeg trådstarter søke litt på forhånd =) se oppdateringstjeneste (trykk "på komme igang") Lenke til kommentar
bailar Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takker og bukker Admin'C Skal sjekke litt rundt neste gang jeg skal legge inn en post her Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 np, er greit å være lat første gangen men ikke la det skje igjen æida Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå