mr messenger Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei, jeg kan trenge litt html hjelp til en lage en delt blokk.. Jeg har laget noe selv i notisblokk. Noen som er gode på det? si ifra? Jeg trenger litt hjelp til det, er veldig takknemlig for at noen kan hjelpe meg. mvh mr messenger. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Kan sikkert hjelpe deg men da trenger jeg en del mer info enn det du gav nå. Du vil lage en blokk? Hva er det? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Okei, takk. Hvis du legger meg til i msn så kan jeg fortelle deg resten. mvh Mr messenger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Okei, takk. Hvis du legger meg til i msn så kan jeg fortelle deg resten. mvh Mr messenger. Forumet er ingen plass å sanke dyktige kodarar i MSN-lista si på; Folk flest vil kun ha folk dei veit kven er og faktisk har litt kontakt med av og til der. Spør vidare her i tråden, du. Forklar spørsmålet ditt litt bedre så blir det vesentlig lettare å hjelpe deg. Endret 16. april 2005 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Forumet er ingen plass å sanke dyktige kodere i MSN-lista si på; Du fant vel meg her.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Forumet er ingen plass å sanke dyktige kodere i MSN-lista si på; Du fant vel meg her.. Sikker på at det ikkje var omvendt? Uansett så er jo du søt og snill og grei då, Marvil Edit: Men fy oss, slå oss på stumpen. Nok off topic snakk her no. Endret 16. april 2005 av arve87 Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvem kunne tenke seg å hjelpe meg med litt html her da? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Få høre hva du trenger hjelp til da. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvem kunne tenke seg å hjelpe meg med litt html her da? Mange som kan hjelpe deg, bare du er så vennlig å forklare problemene dine. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Stenges rekruttere folk til msn-lista si er vil ikkje dette forumet viktigaste funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg