Sirslask Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg lurte på hvordan jeg kan gjøre dette tenkte meg å kutte vekk alle hd plassene å sette radiator der og ha tanken der men lar dette seg gennomføre?hva børjeg velge? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvilket miditower har du da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Dette q-tec kabinettet med et blått plexiglass i topp Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 det er nermest umulig å få til no okey radiator løsning i det kabinettet. uten å bruke black ice micro i kabinett døren pga det er eneste plassen det er 80mm vifte utak. resten er 40 \ 60 eller noe merkelig noe. vertfall litt vanskelig vis man helst ikke vil skjære \ modde i kassen :=) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 tenkte meg å kutte vekk alle hd plassene Hmmmm.... ja jeg kan kutte i kassa Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hvis dere bare venter litt så kan dere følge mitt nye prosjekt Kanskje litt dumt å røpe det her men, skal skvise 2stk dual radiatorer inn i ett mini midi tower. Får se hvordan det blir Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Idéen til kverna funker! Legg rad i bunn og skjær hull! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Nå har jeg en idè(for de som lurer er det som er i bånn er en acryl kasse med sunbeam føtter ) så skal jeg sikker få noen leds og sånn Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jada Managehead, jeg kan skrive under på at ideen til Kverna(?) funker. Har jo laget det slik i flere år... Dette er siste skudd på stammen, som fortsatt ikke er ferdig. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hehe min idee er det jo definitivt ikke Digger setupene dine Skrue, bruk av kobber og bends ser bare utrolig ut! Godt jobba Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det er sikkert bare meg som tuller, men etter at vannet har vært innom chipset blokka forsvinner plutselig vannslangen for meg, ser ikke at den er innom GPU engang. Du må nok ha en ganske snasen løsning der. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Takk Kverna! Hyggelig å høre. X-tremeOverclocker: Hvis du leser under bildet, så står det "fortsatt ikke er ferdig" At du ikke finner igjen slangen fra NB-blokka er ikke det minste rart. Den er ennå ikke montert! Ser du riktig nøye på bildet, så vil du se at GPU-blokka ligger og slenger oppå skjermkortet! Kortene er forresten bare "dummies", de skal erstattes med mer moteriktig utstyr. Det som heller ikke vises på bildet, er et vannkjølt PSU. Men det kommer nok mer etterhvert, når jeg en gang blir ferdig. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Har visst en uvane med å ikke lese ferdig noen poster, ble så entusiastisk. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er null problem å vannkjøle selv de minste kabinettene ,men det krever at man sitter og leker puslesplill med komponenter for å finne den beste plasseringen =) Bare se her Det minste kabinettet som det er mulig å stappe et ATX kabinett inni =) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 dere kan jo se hvordan ting utvikler seg i mitt prosjekt, her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=407323 PS: kommer nok en update idag/kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå