gamerman Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei Jeg lot dataen stå stille i ca 3 timer og da slår jo vanligvis skjermen seg i hvilemodus , men det som skjedde nå var at jeg fikk : No Signal Check fH : 0 fV : 0 Denne skriften var skrevet i blått medført også et bildet av en BNC kabel Dette har skjedd ca 3 ganger med mitt nye Club3d Xt Pe kort og 2 ganger ( da det var kaldt på rommet en tidelig morgen ) med mitt x800 Pro kort. Jeg eier en Eizo F930 FlexScan 21 tommer screen som er 3 år gammel. Vanligvis så hadde det gått å ta kablen ut blåse litt på connecteren og reconnect den , men nå så måtte en reboot til og slå skjermen av å på. Kan dette skyldes gammel skjerm eller kabel ? ( Dette kan ikke være skjermkortet etter min mening siden det har skjedde på to skjermkort ) Hjelp meg Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Bump ! 3 Dager Bumpers Lenke til kommentar
Vannplaneten Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hei! Jeg har det samme problemet på min skjem, og det skyldes en knekk på ledningen, muligens det er det samme problemet hos deg. Jeg vet at en ny skjermkabel koster ca 30-50 kroner, men mitt problem på min skjerm er at jeg ikke får dekselet av skikkelig, det finnes kun to skruer på skjermen... har tatt ut begge, får dekselet halvveis av, men det sitter fortsatt fast ... hehe. Endret 19. april 2005 av Vannplaneten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå