Howard Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Aprilkonkurranse Våren er over oss og det er på tide med en ny konkurranse. Ved å svare riktig på noen spørsmål er du med i trekningen av lyd- og bildeutstyr fra TerraTec. Les artikkelen her Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 endelig en konkuranse til Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jepp, det er bare å be om godt vær og lykke på reisa. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hadde ikke hørt om noen av disse produktene før nå, men kule greier da Lenke til kommentar
Valent Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hmm... lette spørsmål jo Vitsen er jo at du skal titte på sidene til selskapet, og vite i framtiden hva de tilbyr .. det er jo ca 100 000 "potensielle" kjøpere hos hw.no i tillegg er det en "gratis" reklame fra komplett, som igjen forteller hvor man kan kjøpe produktene.. de 4-5 spørsmålene er nøye gjennomtenkt.. ellers helt ok reklame.. alle liker jo "gratis"-gevinster. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg sleit litt med å finne det første svaret... men alle de andre er jo gitt gjennom en eller annen form for artikkel.. Jeg blir gjerne kvitt litt kabler jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 denna måneden var oppgavene lett altså, enda jeg aldri har hørt om noen av produktene. bare det siste spørsmålet jeg måtte slå opp og se hva det gjaldt. jaja, vinner ikke uansett, men arti å håpe! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg trodde jeg hadde trykket siste svaret skikkelig, men det hadde jeg vist ikke Jaja, hadde vel ikke vunnet uanset.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Lenge siden sist konkurranse nå ja, var vel i juletider det tenker jeg... Var jo mange da... edit: unnskyld phax nøyer meg da med å si at det kunne vært kjekt å ha den siste.... Endret 15. april 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 må du ikke røpe noen av svarene nå.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Svaret på den første var elefant, så vet dere det. På den andre er det ikke godt å si, men jeg tror hjulkapsel og kardang er gode hint... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Japp, da hadde man alt riktig nok en gang. Får se om man vinner da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå