Endre Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 KaYcH: Og hva med Priest? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 KaYcH: Og hva med Priest? Oops! Jaja, poenget mit var at Britene utviklet Heavy Metal... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ingen som har den greia lydverket sendte? Husker at jeg så den, sikkert en del du kan bruke der. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 NRK har jo gratis nett-TV. Kan se alle Lydverket-programmene der. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 mener det ble sagt at Black Sabbath created heavy metal, Metallica just perfected it^^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 mener det ble sagt at Black Sabbath created heavy metal, Metallica just perfected it^^ Rob Zombie hvis eg ikke tar feil. Metallica utvklet det videre, men hele ideen om at EN type metal er den perfekte er bare helt på tryne idiotisk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 mener det ble sagt at Black Sabbath created heavy metal, Metallica just perfected it^^ Rob Zombie hvis eg ikke tar feil. Metallica utvklet det videre, men hele ideen om at EN type metal er den perfekte er bare helt på tryne idiotisk. Metal er meir enn eitt band som "er" metal, mens resten er dritt. Som i alle angre sjangre er det ei rot som er blitt eit stort epletre. Lenke til kommentar
moray Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://www.anus.com/metal/about/mp3/neoclassical/faq.html Vet ikke om jeg ville ha brukt den siden som en referanse/kildehenvisning i en oppgave, men. :!: Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Enig, metal er nesten blitt "for" stort.. Ørten typer metal^^ Lenke til kommentar
ML Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) jeg skrev også en skoleoppgave om dette en gang, og ikke glem at alt stammer fra slave-tiden i amerika. de kom med sin musikk og amerikanerne blandet det med europeisk musikk og det oppstod blues. Så kom da Elvis, Beatles, The Kinks og Ozzy, og Ozzy var en stor fan av The Beatles. Black sabbath var først et blues band som het Earth. Og ikke glem The Rolling Stones, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Dio, Carlos Santana og Bob Dyland...kommer ikke på flere i farten. så utviklet det seg videre, black sabbath mer mot heavy metal, judas priest mer mot prog.rock(metal), led zeppelin er et veldig klassisk metal band som er veldig rytmisk osv. Endret 4. mai 2005 av ML Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 JP har vel aldri vært prog, selv om "Sad Wings of Destiny" grenser opp mot sjangeren. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg skrev også en skoleoppgave om dette en gang, og ikke glem at alt stammer fra slave-tiden i amerika. de kom med sin musikk og amerikanerne blandet det med europeisk musikk og det oppstod blues. Så kom da Elvis, Beatles, The Kinks og Ozzy, og Ozzy var en stor fan av The Beatles. Black sabbath var først et blues band som het Earth. Og ikke glem The Rolling Stones, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Eric Clapton, Dio, Carlos Santana og Bob Dyland...kommer ikke på flere i farten.så utviklet det seg videre, black sabbath mer mot heavy metal, judas priest mer mot prog.rock(metal), led zeppelin er et veldig klassisk metal band som er veldig rytmisk osv. Godt sagt! Veldig informativt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå