Jooakim Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg skulle laste ned et par store filer på PC'en igår kveld. Jeg startet nedlastingene og slo av skjermen. Neste morgen var PC'en skrudd av. :O Jeg skrudde den på igjen. Maskinen gikk på men det kom aldri noe fram på skjermen. :O Jeg har sjekket alle tilkoblingene, og de er sånn som de skal. Hva kan være galt? btw: Hvor lang garanti er det ved kjøp av PC'er på komplett.no ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Et års garanti fra Komplett, pluss eventuell fabrikantgaranti. hvorfor maskina di kvelda vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 emm.. bygd pc'en selv? hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Nei, ferdigbygd på komplett.no har dette kabinettet : https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112056&view=detailed Btw; 1.00 113186 Onsite, 3 år, 3 dager responstid Garantirep. SSP for stasjonær PC Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har en 360W PSU nå. Det jeg kom på var at det var et strømkutt i hele området der jeg bor, Kan det være en kortsluttning?? Jeg har kontaktet komplett.no (effekt) de vil kontakte meg seinest mandag. Men hvis det skyldes strømkuttet, og effekt ikke erstatter tapet, kan jeg da si at vår strømleverenadør skal erstatte det? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det har skjedd med min datamaskin også, jeg lirket ut bios-batteriet og satte det inn ogjen. da virket det. men jeg tror ikke at bios er problemet ditt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 prøv å trekk ut strømkabel'n til strømforsyninga, og sett den inn igjen etter et minutts tid. ja det høres rart ut, men dette har faktisk funket for meg på mer en ett tilfelle. på mer en en maskin. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Phax ; Hvis du mener den som går til stikk kontakten, så har ikke det hjulpet Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jepp, den til stikkkontakten ja. jaja, det var synd.. har heldigvis funket for meg de gangene jeg har hatt lignende symptomer som deg. prøv og resett bios, kanskje det hjelper. ellers vet jeg ikke. får ta en grundig feilsøkning del for del. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hmm hva slags BIOS har du ? Hører du noen pipelyder fra maskinen idet den skrur seg på? Sekvensen av pipelydene kan gi deg viktige svar Endret 17. april 2005 av LYStGASS Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg skulle laste ned et par store filer på PC'en igår kveld. Jeg startet nedlastingene og slo av skjermen. Neste morgen var PC'en skrudd av. :O Jeg skrudde den på igjen. Maskinen gikk på men det kom aldri noe fram på skjermen. :O Jeg har sjekket alle tilkoblingene, og de er sånn som de skal. Hva kan være galt? btw: Hvor lang garanti er det ved kjøp av PC'er på komplett.no ? HEi Har du slått på skjermen igjen??? Lenke til kommentar
rozon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hører du POST piip fra maskinen? Den skal skrike ut med en gang POST (Power On Self Test) er ok. Prøv med en annen skjerm? -- Rozon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå