Goliath Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 eg har skaffet meg en Creative Zen Micro siden min PSP ble litt for stor å drasse på som MP3 spiller men anyways... Jeg vil gjerne overføre mine MP3 sanger som er sortert under album, i form av mapper. Jeg vil gjerne flytte over disse mappene til Zen Micro for så at de opprettes som album i selve menyen til Zen Micro. Dette har jeg ennå ikke fått til. Kan noen gi meg en veiledende instruks på hvordan dette gjøres? Oppsummert: mappe på PC = album på Zen Micro Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 kan noen vær så snill og hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg tror ikke at det er mulig å overføre mapper med mindre man lagrer det som data, men det er vel ikke så vanskelig å legge til <Album> i tagen til samtlige filer i mappen? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 ok..så jeg må gjøre det ja ..hvis ikkke jeg tar helt feil så fantes det et SW som gjorde denne prosessen veldig enkelt og kjapt, vet du hvilken jeg snakker om Manuel? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ok..så jeg må gjøre det ja ..hvis ikkke jeg tar helt feil så fantes det et SW som gjorde denne prosessen veldig enkelt og kjapt, vet du hvilken jeg snakker om Manuel? Bruker du Windows så er MP3Tag veldig praktisk. I GNU/Linux bruker jeg Cantus. Programmene gjør det veldig lett å generere tags etter filnavn eller omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå