erz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har fått en harddisk av en kammerat, hvor det har knekt en pin. Er det mulig å fikse dette? Takk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 spørs om det er strømpin eller ide pin det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det funker fett å funke Strømpinner og IDE pinner.. Har selv ødelagt begge pinnene.. Hardisken strupes ofte ned til 3MBs hvis en av IDE pinnene blir ødelagt.. Det er iallefall min erfaring.. Fram med torx`n og loddebolt så går det greit =) Lenke til kommentar
erz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Det er hvor Jumperen skal settes det mangler en pin. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Da kommer det ann på om du må bruke pinnen, trenger du ikke å sette en jumper på den går det greit... Lenke til kommentar
erz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Hmm okei, jeg må ikke bruke jumperen på den. Det er pinen på siden. Men jeg får ikke kontakt med harddisken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå