Veitafan Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hei! Komponenter: Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPMNEC DVD recorder ND-3500A IDE Sort Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)Sapphire x850XT PE 256MB Skjermkort PCIe 16x,256BIT,DDR3,DVI+DVI+VIVO,RETAILKingston HyperX PC3200 ultra low latency CL2 1024MB-kit KHX3200ULK2/1G AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED Socket 939 512KB cache "Winchester"bZerk, 500wDFI LANPARTY nF4 ULTRA Thermaltake Armor Har en kompis som allerede har kjøpt cpu, psu og ram. Han skal snart bestille gfx, hk og dvd-brenner pluss litt stash. Han ville høre hva dere på forummet synes? (Jeg synes der er et fint oppsett ) EDIT: Skifta chipset på hk Endret 15. april 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 helt greit ikke akuratt sånn WOOOOOW! men absolutt greit Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg mener det er ganske WOOOW egentlig! En ting: Hvorfor kjøpe SLI kort når du skal ha ATI? kjøp heller Ultra versjonen uten SLI?...Personlig hadde jeg blitt gal av å sett på en ubrukt grafikk slot hver gang jeg skal mekke på dataen... Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Han har ikke funnet ultra-versonen. Jeg hadde blitt gal jeg og . Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Voila Takk! Viser ikke netshop bilde av SLI-versonen? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Hmm...ser sånn ut. Hadde det vært SLI hadde det dog stått oppgitt i teksten. EDIT: Perhaps the "D" stands for "Double", since two x16-sized PCI-E slots are included on board, supporting two PCI-E video cards. Don't be confused though; this is NOT an SLI board. For official SLI support, you'll need to look into the Lanparty UT NF4 SLI-DR. The SLI-DR is identical in every way, except that the chipset is the "SLI" version of the NF4, and therefore you get "official" SLI support. Kanskje du kan gå for dette, har hørt mye bra om det! Endret 15. april 2005 av fflex Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg