kizzykazz Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hei skal kjøpe en meg musmatte til mx700 musen min, men lurer på kva eg bør kjøpe?Det den skal brukest til er spilling, cs og slikt. Har en musmatte fra fotball klubben BOING nå, og der er mange farger så musen hopper plutselig vekk og eg mister fullstendig kontrollen.. bør sikkert ha bare 1 farge på musmatten da.. Takk for svar.. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg bruker Func musematte. Funker perfekt for meg Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Corepad Er en utrolig bra mus matte Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 ok! Corepad Magma har eg sett på tidligare, og den ser vanvittig rå ut!! men er det ingen som har prøvd icemat?de ser også rå ut!! men har noen prøvd å bestille fra nettet? og som kan gi meg noen tipps om hvilken sider?? Takk for svar gutter og jenter:P Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 skal ikke sei dette sikket, men trodde ikke icemat funka til logitech mus. Lenke til kommentar
weebear Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 icemat bråker da... den tåler ikke så hyper mye heller da. en kompis av meg kjøpte seg icemat fra www.psdata.no men han kjøpte den i pakke med <3microsoft intelli mouse 4.0<3 da.. det er verdens beste mus.. Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 av icemat får du sår på armen eller i håndleddet fordi kanten på matta er veldig høy.. FunC for alle penga ville eg sagt.. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Ok. Hvor får du tak i Func? Har du noen sider fra utlandet? Det er ofte billigere enn i norge.. Har funnet ut at musen eg har er mx900. Kjøpte den i pakke med tastatur og mus da så. Men hvor får eg tak i func? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Ok. Hvor får du tak i Func? Har du noen sider fra utlandet? Det er ofte billigere enn i norge.. Har funnet ut at musen eg har er mx900. Kjøpte den i pakke med tastatur og mus da så. Men hvor får eg tak i func? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 trykte visst litt for mange ganger Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 FunC på komplett Tror ikke det er noe vits å bestille i fra utlandet i hverfall ikke musmatte. Tjener ikke noe på det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 35 spenn billigere på microplex men de er gjerrige da det gjelder frakt :S Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Den ser bra ut da. blir det billigare å kjøpe den på komplett pga frakt?Trodde det var fast pris eg.. Men er den slitesterk? Har planer om å ha den noen år da så. Men det er en logo på funcen, å lurer på om den vil få musen til å hoppe?Har problemer med det nå at musen plutselig stikker av.. Har optisk mus. Valget står vel egentlig om Corepad Maga og Func surfavce 1030 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå