Roberticus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har kikket litt rundt men kan ikke finne noen god guide til Disenchanting av items. Det jeg forsøker å finne ut av er rett og slett hvilke items jeg må disenchante for å få de forskjellige typer enchanting items. Har forstått det slik at det er level-relatert til den item'en man disenchanter? Hvordan virker egen skill inn? Osv. Endel slike ting jeg trenger litt info om. Forøvrig så synes jeg det er litt kjipt å blåse grønne lvl 40+ våpen siden jeg får 2+ gull for å selge de rett til vendor. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 akkurat derfor enchanting er dyrt. du må disenhante items verdt 2g eller mer. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg hadde også tenkt til å spørre om dette. Jeg lurer på om det er noen med erfaring som kan gi litt enkel info om enchanting/disenchanding. Skulle gjerne hatt svar på det også. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 vet ikke om noen guide, men vist du søker etter iteme på www.thottbot.com så bruker det å stå va du får vist du disenchanter det. Jeg har enchanting, men bruker det bare til å disenchante items som gir shards etc. kan ofte få mer penger ut av sharden en du kan av å vendore iteme. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Her er en guide til hvilke items en må disenchante for å få de forskjellige dust, essence og shards. Du kan selvfølgelig få andre ting enn dette, men det viser hva det er størst sjangs for å få. Det er også greit å installere Enchantrix Addon også. Og til slutt: Enchanting er dyrt! Dusts: Strange Dust Disenchants from LVL 1-20 Green Armor, Chance on Weapons Soul Dust Disenchants from LVL 21-30 Green Armor, Chance on Weapons Vision Dust Disenchants from LVL 31-40 Green Armor, Chance on Weapons Dream Dust Disenchants from LVL 41-50 Green Armor, Chance on Weapons Illusion Dust Disenchants from LVL 51-60 Green Armor, Chance on Weapons Essences: Lesser Magic Essence Disenchants from LVL 1-10 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Greater Magic Essence Disenchants from LVL 11-15 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Lesser Astral Essence Disenchants from LVL 15-20 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Greater Astral Essence Disenchants from LVL 21-25 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Lesser Mystic Essence Disenchants from LVL 26-30 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Greater Mystic Essence Disenchants from LVL 31-35 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Lesser Nether Essence Disenchants from LVL 36-40 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Greater Nether Essence Disenchants from LVL 41-45 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Lesser Eternal Essence Disenchants from LVL 46-50 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Greater Eternal Essence Disenchants from LVL 51-60 Green Weapons Mainly, Chance on Armor Shards: Small Glimmering Shard Disenchants from LVL 1-20 Blue Items, Small Chance on LVL 1-20 Green Items Large Glimmering Shard Disenchants from LVL 21-25 Blue Items, Small Chance on LVL 21-25 Green Items Small Glowing Shard Disenchants from LVL 26-30 Blue Items, Small Chance on LVL 26-30 Green Items Large Glowing Shard Disenchants from LVL 31-35 Blue Items, Small Chance on LVL 31-35 Green Items Small Radiant Shard Disenchants from LVL 36-40 Blue Items, Small Chance on LVL 36-40 Green Items Large Radiant Shard Disenchants from LVL 41-45 Blue Items, Small Chance on LVL 41-45 Green Items Small Brilliant Shard Disenchants from LVL 46-50 Blue Items, Small Chance on LVL 46-50 Green Items Large Brilliant Shard Disenchants from LVL 51-60 Blue Items, Small Chance on LVL 51-60 Green Items Endret 15. april 2005 av Zerpent Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Her er det en kar som har skrevet en liten guide til hvordan du kan tjene penger på enchanting: Enchanting guide Mvh Nissen Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Her er det en kar som har skrevet en liten guide til hvordan du kan tjene penger på enchanting: Enchanting guide Mvh Nissen Den er fin den. Det eneste med den guiden er at en ikke får høyere skill av å disenchante. Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takk for glimrende tilbakemeldinger. Dette var akkurat det jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå