Joachim_F Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det som godt kan ende opp med å bli årets beste arkadebilspill er her - oppfølgeren til fantastiske lille TrackMania er i ferd med å ta spillverden med storm. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nei, Trackmania skuffa meg ikkje. Dette måtte jo berre bli eit supert spel, sånn som orginalen var. Og vis Trackmania som har gjort det til dei grader hadde like bra gameplay som orginalen så var jo dette alllerede eit supert spel, berre med fleire ting. Og når Gamer.no kom med sniktitt av dette spelet og den lova veldig godt. Demoen er ufattelig morsom, fullversjonen er bedre. Ellers ein fin omtale, det var kanskje ein liten vri frå det vanlige men kva gjer no det. Løpe til butikken for å kjøpe dette spillet. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg syns gamer.no burde sponse journalistene med nye pc-er så de kan ta skjermbilder med høyeste grafikkinstillinger Bra omtale! Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 bra omtale,har demoen elsket den skal kanskje kjøpe spillet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg syns gamer.no burde sponse journalistene med nye pc-er så de kan ta skjermbilder med høyeste grafikkinstillinger Bra omtale! Dei har jo sikkert god nok hardware til å ha på høgaste innstillinger. Det burde dei i såfall. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 er det MP på demoen? Ja, både online og lan play. Men kjøp heller spillet! Du støtte utviklerene + du får 2 ekstra miljøer på kjøpet ++! Utrolig fin omtale BTW! Skal bestille dette spillet fort som svint! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 NB: Vi har nettopp blitt informert om at lanseringen av TrackMania Sunrise i Norge er utsatt til 22. april, altså neste fredag. Vi venter på en forklaring fra Atari. Grunnen til at vi la ut vår anmeldelse i dag, var fordi vi flere ganger har fått bekreftet 15. april som lanseringsdato i Norge. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dette må bli bra. Trackmania har det kulestebil-gameplayet som er blitt skapt til idag og tviler ikke på at TM:Sunrise er noe unntak. HAr jo spilt både beta og demo, og dette blir regelrett digg! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Skal så kjøpe det spillet! Har spilt 1ern, og 2demoen. Evig fett! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det spillet må kjøpes, og det sier ikke så lite om hva jeg synes om det. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Bestilte det nettopp fra play.com, fy søren nå gleder jeg meg Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Når det gjelder lyden... Prøv å spill uten lyd, og se om du merker forskjell. Jeg fant ut at jeg har med kontroll på bilen med lyd. Sannsynligvis fordi at jeg da hører om jeg sladder eller ikke. Forresten, her er mine baner! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Fin review. Satte spesielt stor pris på at det var nevnt hvilken kopisperre som var brukt på spillet. Kopisperresystemet "Starforce" tar seg såpass store friheter på maskinen til den som installerer at jeg heretter ikke kjøper spill som benytter seg av dette systemet. Litt synd igrunn at et tilsynelatende bra spill som dette skal lide pga. valg av kopisperre. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ble ikke spillet utsatt til 22.? kolega av meg fikk pakke i posten fra gamezone.no i går Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det skjer at du for spillet før den såkalte "utgivelsedatoen". Det er fleire av personer på forumet som ha fått det. Utgivelsedatoen er 22. April ja altså i morgon. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Noen som veit om det går an å skifte kamera? I manualen står det att jeg kan trykke 1-3 +5 men dette fungere ikke ;(. Og 2 sekunder etter denne posten fant jeg ut att jeg måtte bruke 1-3 +5 på keypaden Endret 22. april 2005 av storeelg Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg hadde en del lagg på demoen(hvis jeg hadde på høy grafikk), er det mindre på selve spillet? Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei! Har mekket et brett til demoen. Fullversjonen skal jeg anskaffe ved semesterslutt Mine brett: http://sunrise.tm-exchange.com/main.aspx?a...mode=1&id=89128 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg