Gå til innhold

problemer med min Zalman surround

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har problemer med med mitt par Zalman Real Surround hodetelefoner.

venstre front datt plutselig ut her om dagen, og da jeg åpnet opp venstre siden av hodetelefonene, fant jeg ut at et av loddepunktene var dårlig gjennomført.

ledningen har på sett og vis falt ut av loddepunktet.

hvordan kan jeg feste denne ledningen uten lodde utstyr? holder det med å varme opp ei nål for så å "trykke" den inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lim? det hørtes ikke helt ut som det svaret som jeg leter etter..men har observert noe rart.. tross det at ei ledning ligger løst inne i headsettet, ja så viser det seg det at ENTEN høyre front eller venstre front faller ut helt tilfeldig, hva kommer det av?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
lim? det hørtes ikke helt ut som det svaret som jeg leter etter..men har observert noe rart.. tross det at ei ledning ligger løst inne i headsettet, ja så viser det seg det at ENTEN høyre front eller venstre front faller ut helt tilfeldig, hva kommer det av?

4007649[/snapback]

sikkert fordi den ene ledningen er løs? og at den ledningen også fører strøm til de andre høytalerenne...akkurat som en strømkrets?...hmmm bare teorier...

Du kan jo bruke sånn lim som leder...altså som leder strøm å.,

men er jo ikke så vanskelig å lodde da.... men hvis en ikke har utsyret er det vel kasnkje ikke noe vits i å kjøpe heller.... det koster sikkert noe kroner det også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...