Gå til innhold

jeg vil ha en billig liten tynn musmatte..

Anbefalte innlegg

.. og den kan gjerne være sort. :)

noen som vet hvor man får tak i slikt? finner bare digre dyre musmatter i glass og stål på nett. er ute etter en tynn liten sak som ikke sliter på musa. eneste grunnen til at jeg trenger den er at jeg sliter hull i ikea bordet jeg sitter på.. og at bordet sliter litt på musa også da! ;)

takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var og tittet på allsop på elkjøp idag, virka ok, men orka ikke kjøpe ettersom de bare hadde med slike harry fargerik regndråpe trykk fra 1994. er vel kanskje litt for opptatt av utseende ja.. :wee: en helt enkel sort liten tynn musmatte er alt jeg trenger.. rart det skulle være så vanskelig og finne.

har ikke lyst på noe selvlysende greier nei. :) men takk for tips.

Lenke til kommentar

se her ja! :)

den i tøy virka jo bra, men litt stor enest. (har veldig lite pc bord) hvor tynn er den ca?

den clas'ern var jo sinnsykt billig, liten og svart var den også. litt tykk kanskje. men må ta en titt på den imorra. :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Min mousepad er helt sinnsykt mye kulere enn alt ferdigmoddet som er å få kjøpt i butikken. Gikk forbi en byggeplass der jeg nappet med meg en plate i rustfritt stål. (den skulle kastes) Denne var litt større enn en avis. (f.eks klassekampen. )Trengte kun få modifikasjoner for å oppnå full funksjonalitet. Kan tenke meg at den er omkring 2mm tykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...