chma Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg mistenker at dvd-kamera kan kalles en typisk gadet... Selv Microdrive kameraene fra JVC har bedre plass enn dvdkameraene. Greit at dette ikke er en debatt om kvalitet, men det er faktisk en av ulempene med microdrive og dvd kameraer idag. Det er nettopp hva som er "problemet" med formatene som er viktig å få frem her, allt har ulemper...og da mener jeg allt uten unntak! Viktige er at kunden finner det som passer hans/hennes bruksområde og kunnskaper. Derfor syns jeg og folk skal tenke seg litt om før de løper å kjøper kamera billig på nettet, var det så lurt å spare 500kr? Dette er en av fordelene med butikk, du kan se og prøve noe jeg mener er viktigere enn å diskutere hva som er best... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Uten at jeg vet for mye om hvor mange spillere som støtter SD-kort (merk at JVC sitt kamera støtter microdrive, ikke SD) Med JVC Everio kan man lagre film på både microdrive, vanlige compact flash-kort, OG SD-kort....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå