MixMaster Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fant en test av kortet her. Hmmm. *Lyst på* Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det der så fryktansvårt nice ut. Var mange chiper og slikt på det da. Mon om Netshop gjør som de har gjrot før, tar inn ting fodi folk har lyst på. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Har ikke fått noe svar fra netshop om de vil ta det inn eller ikke, så får vel kanskje sende en mail til i kveld eller noe.. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 http://www.xs-sound.dk/data/products/xmyst.../indexwtop.html Dansk butikk som sender til Norge, ved bruk av kredittkort, koster dette kortet 814,- (har ikke bestilt enda ) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 noen som vet hvordan dette er kortet er i forhold til det som er innebygd i shuttle sn25 P, det er jo ganske bra. Og noen som vet når dette kommer i PCI-Express 1X utgave, slik at vi som ikke lever fortiden lengre med antikvariske løsninger som pci og agp også kan nyte godene Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Og noen som vet når dette kommer i PCI-Express 1X utgave Tror ikke du skal sitte og vente på PCI-Express lydkort. Tror det var Creative som sa at standarden ikke var passende til lyd enda eller .no Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Da er et sånt på vei til meg Gleder meg som en hund... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Enda en review som konkludere med at dette er et godt kort http://www.atruereview.com/bluegears/index.php Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da er et sånt på vei til meg Gleder meg som en hund... Hvor kjøpte du fra? og til hvilken pris? Den danske butikken blir jo minimum 799 + 100kr porto + 25 kr gebyr = ca 925 kr norske. Og så kommer vel tollgebyr oppå det ? Eller ordner de det ? Var vanskelig å finne utav noe som helst på sidene deres Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) mener det kom seg på ca 1000 kr fra den danske butikken... Endret 7. august 2005 av SatanClaws Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå