Dalon Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei Jeg kjører Fedora C3 på en "Elitegroup Green732E" maskin men kan ikke se batteritilstanden. Når det er slutt på batteriene slår data'n seg plutselig av, ikke særlig praktisk.... Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan se batteritilstanden? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 GNOME: Høyreklikk på ledig plass på en panel, der du vil ha det. Velg Add to Panel. Velg Battery Charge Monitor. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har ikke peil på FC, men det er mulig du må starte/installere ACPI-støtte. På enkelte distroer må dette gjøres eksplesitt Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har ikke peil på FC, men det er mulig du må starte/installere ACPI-støtte. På enkelte distroer må dette gjøres eksplesitt Fedora har vel dette som som standard vil jeg tro. Lenke til kommentar
olais Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Edit: for sent ute Endret 15. april 2005 av olais Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Husk at de fleste (alle?) bærbare har en egen batterimåler som kan vises på skjermen uavhengig av OS/GUI. Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Takk for alle råd, men rådet til "buskmann" gjorde susen. Ja, ja så enkelt kan det være. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå