Gå til innhold

Splinter Cell: Chaos Theory - level #7 Battery

Hetty

Anbefalte innlegg

Missile Loading Bay

Har kommet til et rom,som patruleres av 2 vakter i tillegg til to vanlige kamerar.

Inne i rommet står det en lastebil med en rakett. Raketten skal man tydeligvis henge i eller på en annen måte kunne stå på,sånn at man kommer over til åpningen på andre siden, når man starter motoren som får raketten til å bevege seg over.

Spørsmålet mitt er hvor skal man stå for å kunne bli med raketten over og hvilke knapper trykker man på Xbox kontrollen for å faktisk klare å henge seg fast eller hoppe på?

Føler at jeg har prøvd alt nå,men likvel blir jeg bare stående igjen når raketten går over rommet. Håper noen kan hjelpe meg =)

Mvh. Hetty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drep vaktene og gå opp den lille trappen. Da skal det være en knapp å trykke på på veggen på venstresiden når du har gått opp den lille trappen. Når du har trykket på den blir raketten skjøvet bort på et sånt "rør" oppi taket og går inn i den åpningen der det lyser rødt. Det du må gjøre er å hoppe oppå taket til lastebilen og trykke hopp-knappen (Y på xbox kontrollen) og da skal du henge deg i det røret. Da er det bare å klatre bortover mot åpningen. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...