renpeder Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hehe Bra fredrik. Ser jeg har bare repetert 768 fra 1024x768. Det er riktig at WXGA er 1280x800. Bra at dere følger med. RTP Lenke til kommentar
eduus Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 hmmm... er blitt enda mer i tvil etter å ha lest flere innlegg her inne... er Netshop 1557GLS et bedre kjøpe enn acer 4602? og hva med Tundra 1558X ? skjønner ikke forskjellene helt... vil ha en rask pc med mulighet for å spille fm2005 og noe andre spill. samtidig vil jeg gjerne ha blåtann og gode tilkoblingsmuligheter... alt det grunnleggende liksom... Lenke til kommentar
eduus Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 heisann da har jeg kommet frem til tre finalister angående valg av bærbar. hadde satt pris på om noen av dere gadd å komme med deres synspunkt på hva jeg bør velge. har tidligere nevnt at pc'en kommer til å bli brukt til spilling, skole og film... og hadde vært bra hvis jeg ikke trenger å bytte den ut med det første... de tre finalistene er som følger: 1.Acer Travelmate 4602 2.G556E DVD+-RW D1800 80GB 1.0GB 3.MPX Notebook KN1 - 15,4" DDR2 så hva synes dere... og er flott hvis flere enn en gidder å svare og beklager for at jeg maser. er bare så jævla usikker. er jo tross alt en del penger... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg hadde gått for nr. 2 i hvertfall. pga at det ikke er widescreen, dermed er den mindre. Det er fin pris på den. Har den selv også og syns den er liten, lett og stille! Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 det eneste er at g665 har 333mhz minne, mens mpx'en har 533mhz. har det mye å si? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Uten å vite nøyaktig hvor stor forskjell det er på DDR og DDR2 på laptopper så mener jeg å huske at jeg har lest/hørt at det er kun er en minimal ytelsesøkning. Altså ikke det man trenger å legge mest vekt på... Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 vel. føler allikevel at det står mellom acer'en og mpx'en så har hvis noen har erfaring med disse maskinene er det bra hvis de sier ifra! begge to ser veldig bra ut. lurer litt på støy og slikt. ytelse... har hørt mye positivt om acer, lurer veldig på info om mpx'en Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er enkelt, Acer selfølgelig! Har selv bestilt meg en Travelmate, men toppmodellen da. Men den du har tenkt å kjøpe er virkelig et godt valg det også. Lykke til. Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 ok....har mest lyst på den. men skulle kanskje hatt litt bedre skjermkort? Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 men har hørt at aceren bråker en del. stemmer dette? Lenke til kommentar
Uniwill259IA1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja vill jo alltid ha noe bedre og det kommer alltid noe bedre. Må bare sette grensa et sted. Vill si den har et skjermkort som er ca midt på treet idag.. og helt greit nok for normal splling. Det klarer nok det nye spilla relativt bra. Det med støy kan jeg desverre ikke utale meg om, men spør om det her på forumet feks, sikkert flere som har den. Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 da har jeg nok bestemt meg. hvis ikke noen har noe veldig pent å si om mpx'en! Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 ingen som har noe bra og si om mpx'en? så aceren er så mye bedre? Lenke til kommentar
eduus Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 tror jeg faktisk har forandret mening. mpx gir mer for pengene enn aceren. men da må det jo være et minus med den? kan jeg ringe mpx og forvente å få et ærlig svar. har veldig dårlig erfaring med slike folk... vær så vennlig og gi noen kloke og fornuftige innspill. trenger virkelig hjelp... føler forskjellen er bedre skjermkort. trenger jeg virkelig dette? aceren har bluetooth og det er jo bra... er det ellers noe forskjell? noe som jeg har noe å si for meg? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Vær så snill og lær deg å bruke REDIGER knappen. Liten vits å trippelposte bare fordi du glemte å skrive noe. Les retningslinjene og nettikette. Tror forresten at det ikke er så mange som har MPX maskinen. Ellers hadde de nok svart her. Endret 21. april 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
eduus Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 ok...sorry... er ikke så flink på dette... skal skjerpe meg! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Gjentatt bumping = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg