ELR Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Sitter her med en A64, 1GB RAM og et ATI Radeon 9800Pro (128MB). Problemet er at når jeg presser skjermkortet litt, hl2 feks. så restarter maskinen. Det hjelper ikke å justere ned grafikken for å få kortet til å jobbe lettere. Det eneste som har fungert er å gå fra AGP 8X til 4X. Da fungerer det knirkefritt. Det store spørsmålet da er hvor mye dette har å si egentlig? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hm rart da, skal ikke skje da kortet har støtte for 8x. men i hvertfall er det så å si ingenting forskjell i ytelse, kun teoretisk så jeg tror nok du klarer deg like fint med å kjøre skjermkortet ditt i 4x Lenke til kommentar
ELR Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Takker og bukker! Hvis jeg ikke merker noe så er det ikke krise, men det er et irritasjonsmoment når jeg ser at det kun står 4x. Får vel leve med det. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hehe tja bare ikke bry deg for mye om det når det har 1-2 % ytelse, bedre det enn at maskinen din krasjer hele tiden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå