poffer Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Har skjedd noe med pc'n min som jeg ikke skjønner en pøck av. Når jeg f.eks har lastet ned "tunge" sider med mye bilder og så klikker på en link så må hele siden lastes på nytt når jeg går tilbake til den... Har også kun mulighet til å lagre bilder som punktgrafikk "bmp" har ikke mulighet til å lagre som jpg... på gardinen for valgmuligheter er jpg forsvunnet og det står kun bmp... Har vært i kontakt med diverse support og andre "experter" og det eneste rådet de har kunnet gi meg er å slette cashe og midlertidige internettfiler. Har prøvd dette og i tillegg kjørt forskjellige reg cleanere uten at det løste problemet. Har for øvrig ikke gjort noen forandringer på maskinene eller lastet ned noe som tilsier at dette skulle vært årsaken. Har også kjørt div spyware fjernere og det uten hell. Noen som har vært borti dette og som evnt har en løsning på problemet uten å måtte formatere maskinen? Oprativsystem windows xp home.. Veeeldig takknemlig for svar. Endret 14. april 2005 av poffer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er jo et velkjent problem som for de aller fleste lar seg ordne med å slette midlertidige filer. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810978 Du bør sette ned størrelsen på denne folderen, ca 20MB holder. PS. Hva er det med dette problemet som passer med kategorien "PC-en fungerer ikke..."? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Takker for svar men som du ser i innlegget mitt så er de midlertidige internettfilene slettet uten at det løste problemet... Har prøvd de andre tipsene fra microsoft som du sikter til men disse hjalp heller ikke. Vedr hvorfor jeg stillte spørsmålet her så er grunnen til det at jeg ikke fant noe mer egnet sted her inne på forumet hvor jeg kunne stille spørsmål om software relaterte problemer... Endret 15. april 2005 av poffer Lenke til kommentar
poffer Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Fant ut av problemet. Problemet er at innholdet i index.dat mappen for midlertidige internettfiler i enkelte tilfeller ikke slettes uansett om man sletter manuellt eller velger å bruke en eller annen cleaner for å gjøre dette... Når så denne mappen blir smekkfull så får en bare mulighet til å lagre bilder som punktgrafikk "bmp" Er vistnok en bugs i IE som både har forekommet i tidligere og nåværende versjon. Endret 15. april 2005 av poffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå