[TA]Gunners Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei, jeg skal lage en side, og det haster. Trenger design men har ikke ferdighetene eller tiden til å gjøre det. Derfor spør jeg om noen har et design jeg ka få. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Free templates Sjekk ut her du Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ett spørsmål uten spørsmålstegn? Spennande Noe kan jeg iallefall si, verken jeg eller Lokaltog kan gi deg ett. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det er ikke for å virke uhyggelig eller noe slikt, men du må forstå at de aller fleste kompetente designere som henger her har mye annet å gjøre enn å lage gratis webdesign til alle som spør. Hvis du er villig til å legge noen kroner i det kan jeg love deg at det ikke vil gå lenge før du hører fra noen, men gratisarbeid er noe veldig mange her klarer seg uten. Det finnes, som mads89 nevner, websider som tilbyr gratis templates. Du bør ikke ha store forhåpninger om å få noe annet enn slike templates gratis. Enten må du betale noen kroner, ellers kan du alltids sette deg ned og lære deg å designe og skrive HTML og CSS, slik som alle vi andre har gjort. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Som lokaltog sier, svært få vil ever gi bort ett design foruten de som lager templates ! Selv står jeg for www.Bjerkviklan.com som også er en LAN side, som Waldemeister her på forumet laget for utrolige 800Kr faktisk alt koding osv. som er blitt POFF borte siden en stund før jul, websiden hans er død og alt.. Jeg anbefaler dere å søke på www.frifond.no for støtte til webside selv om det tar langt tid før man får innvilget sin søknad, vi gjorde ikke det siden vi ikke var klar over det ! men det går ! Advartise litt, se i signaturen min Ønsker deg lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå