efikkan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I fjor avbrøt LucasArts utviklingen av spillet Sam and Max - Freelance Police. Dette spillet hadde mange gledet seg til, og over 30000 har signért et brev til LucasArts. Brevet kan dere lese her og signére her. Hva synest dere om dette spillet? (Se her for informasjon om spillet) Hadde dere kjøpt spillet om det kom i butikkene? Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ja , jeg hadde kjøpt! Men , fikk ikke et tysk selskap lisens til å lage Sam N Max ? Eller blander jeg med noe annet ? Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 jepp.det hadde jeg!skjønner ikke hvordan de kunne finne på å stoppe spillet Lenke til kommentar
Totti Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 selvfølgelig hadde det spillet blitt kjøpt :-) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Ja , jeg hadde kjøpt!Men , fikk ikke et tysk selskap lisens til å lage Sam N Max ? Eller blander jeg med noe annet ? Jeg har lest flere lignende rykter på internett, men ingen vet om de stemmer. Dere kan se på denne siden: http://www.gamespot.com/pc/adventure/saman...ws_6109473.html Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Selvfølgelig hadde jeg kjøpt det, hvis det fikk god kritikk. Ang. det tyske selskapet (Bad Brain), så forhandlet de med LucasArts om rettighetene til spillet, men måtte gi opp. Tror vi bare må innse at LucasArts ikke kommer til å ombestemme seg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Jeg hadde kjøpt det uansett(uansett kritikk) Jeg har ivertfall signért underskriftskampanjen. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg kjøper spill av ALLE gammle helter nesten. Jeg tenker på helter som. Guybrush Indiana Jones Sam N Max Blandt mange andre. Synd at jeg ikke har penger , så skulle jeg fått fart i sakene Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nei, jeg hadde nok ikke kjøpt det, selv om det hadde fått bra kritikk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Hva var engentlig grunnen til at spillet ble avbrutt? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Jeg hadde ABSOLUTT kjøpt spillet! Ventet i evigheter på at det skulle bli ferdig, men det kom jo aldri så.... Jeg må si at Adventure spill er favoritt sjangeren min! Noen av favoritt spillene mine er: +Monkey Island serien +Grim Fandango +Gabriel Knight serien! +Den lengste reisen +Runnaway +Broken Sword +Osv Osv!!!! Endret 16. april 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg gledet meg også til at spillet skulle komme ut... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hva var engentlig grunnen til at spillet ble avbrutt? de tror de kan få mer penger ved å bruke utviklerene til å melke starwars seriene mer... :/ Ja jeg hadde definitivt kjøpt det. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sam and Max . Virkelig synd at det ikke kommer, hadde nok kjøpt det. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Kan jo faktisk hende at det ikke ble så bra som ønsket. Det spillet ville blitt så sinnsykt hypet og de vil kanskje få folk til å holde på illusjonen at de fortsatt er best på adventurespill. Samtidig vil de nok tyne starwars konseptet litt til. Ikke alle som har hørt om Grim Fandango og Monkey Island [Edit] Ville nok kjøpt det ja Endret 17. april 2005 av Humbug Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg synst at alle Lucas Arts-spillene er artige og absolutt verdt å kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå