Airborne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) se her: MK-lan trykk på kontakt.. den går ikke ned i firefox Stilark: Stilark -Kristoffer Endret 14. april 2005 av Airborne Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) hva går ikke nedover ? opps, bruker opera Endret 14. april 2005 av Lucas Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 hva går ikke nedover ? hvis du ser i main, når du trykker på kontakt, går ikke siden nedover. kontakt formen overlapper footeren osv i firefox Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Den krysser footern i opera og, men er du klar over dette ? Warning: main(ajfork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line 3 Warning: main(ajfork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line 3 Warning: main(): Failed opening 'ajfork/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line Jeg aner ikke råd, men den dekker ihvertfall footern i opera og ! Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Den krysser footern i opera og, men er du klar over dette ? Warning: main(ajfork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line 3 Warning: main(ajfork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line 3 Warning: main(): Failed opening 'ajfork/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line Jeg aner ikke råd, men den dekker ihvertfall footern i opera og ! ja jeg er klar over det. det kommer pga at jeg ikka har lastet opp noe nyhets script enda. men hvis ingen vet, får jeg vell gå for faux collums, men det ender med at jeg ikke kan velge eget bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 av en merkelig grunn fikk jeg det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå