Gå til innhold

hvorfor går den ikke nedover?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den krysser footern i opera og, men er du klar over dette ?

Warning: main(ajfork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line 3

Warning: main(ajfork/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line 3

Warning: main(): Failed opening 'ajfork/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line

Jeg aner ikke råd, men den dekker ihvertfall footern i opera og !

Lenke til kommentar
Den krysser footern i opera og, men er du klar over dette ?

Warning: main(): Failed opening 'ajfork/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/airborne/public_html/lan/index2.php on line

Jeg aner ikke råd, men den dekker ihvertfall footern i opera og !

ja jeg er klar over det. det kommer pga at jeg ikka har lastet opp noe nyhets script enda. men hvis ingen vet, får jeg vell gå for faux collums, men det ender med at jeg ikke kan velge eget bakgrunnsbilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...