Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Lifeform skrev (2002-07-08 01:14):Liker ikke IBM disker?? Hva er det for noe syting???Synes mine virker veldig bra jeg. Mine funker og veldig bra ,de 4 eg har er nå 20 måner, alle harddisk merker kan du være uheldig med.Kjetil Lenke til kommentar
ManOwaR Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Noen som kjenner igjen denne situasjonen?: Nykonfirmert: Har 20.000, hva bør jeg kjøpe meg? Nerd: Lager liste over bra hardware og lignende Nykonfirmert: Knall! Det skal jeg kjøpe meg! En uke senere... Nykonfirmert: Hvordan setter jeg sammen dette? Nerd: Forklarer To dager senere... Nykonfirmert: Hvordan installerer jeg windows? Nerd: Forklarer To uker senere... Nykonfirmert: OMFG!!! WINDOWS KRÆSJA! ****! HJELP! Nerd: Begynner å bli lei, men prøver å hjelpe. En måned senere... Nykonfirmert: Hva er overklokking? Og da har vi det gående... :wink: No offence... Lenke til kommentar
Bateau Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Mine funker og veldig bra ,de 4 eg har er nå 20 måner, alle harddisk merker kan du være uheldig med.Kjetil enig.. hadde en kamerat som en Quantum tokk fyr (det begynnte å brenne i disken) ikke så morro for han, men han fortalte det på en komisk måte, et typisk "you had to be there momment" :wink: hilsen Mats [ Denne Melding var redigert av: Bateau på 2002-07-08 12:51 ] Lenke til kommentar
ManOwaR Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Tok fyr? Sykt!=) Kunne jeg godt tenkt meg å sett... Hehe... på jobben var det en PC som var "innlåst" i et skap en hel dag. Dette var vel dagen etter VG hadde skrevet om varmerekord i Norge og slikt. Med andre ord den varmeste dagen i hele 2002! Den peip no jævlig i en ti-min tid før jeg fikk den ut av skapet og skrudd den opp. Da jeg åpna sidedekslet slo varmen nesten pusten ut av meg :wink: og harddisken var så varm at jeg brennte meg på den! Hehehe... Elsker inkompetente sjefer som beordrer at alle PC'er og ledninger skal skjules helt... Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 til manofwar: enig med deg, lei av "litt" spillegale nykomfirmerte som har fått så mye cash at de løper inn til nærmeste databutikk og kjøper PC til 20000,-. Og etter 2 år så blir de sur fordi deres PC er litt dårligere enn før. nykonfirmerte småunger som har fått mye penger skal ha det dyreste fordi de vet at det er det beste, noe som er sant og kjøper G4ti4600 kort med videoinn som de ikke har peiling hva det er for noe. det noen av dem gjør er å høre på hva selgeren sier er best og dyrest og så kjøper de det for å briefe som oppmerksomhetssultne dyr. Men det er jo forsovet greit det, det er ike forbudt og folk må jo få love til å bruke pengene på hva de vil beklager at det vart litt rotete men jeg måtte skynde meg å få alt i hodet ned på skjemen :smile: Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Vil anbefale denne. Med firewire, USB 2.0 og LAN innebygd i HK'et, vil du ha alt du trenger for videoredigering. Skulle du finne at du har behov for RAID, er det også mulighrt for dette, og HDD'en med 8MB cache er ideel for videpredigering samt at den er veldig kjapp i et raidoppsett med tilsvarende disker. Driver både med videoredigering ++ selv, så dette er noe jeg sliter med daglig. Ønsker meg dual hammer til jul, hehe. PS: Veldig godt råd! Bruk heller etpar lapper ekstra på kvalitet fremfor å ofre kvalitet foran et stramt budsjett. Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 til jalla: hvilket program brukte du får å gjøre handlevogna på komplett.no til å bli et jpeg bilde? hvordan gjlr du det? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 13:25, [sETE] skrev:til jalla:hvilket program brukte du får å gjøre handlevogna på komplett.no til å bli et jpeg bilde? hvordan gjlr du det? Du kødder nå, ikke sant??? Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Han tok vel bare print screen av skjermen og kippet ut det området han ville ha bilde av. Dette gjøres med knappen "print scrn". Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 nei, jeg innrømmer at jeg ikke vet det og jeg tør å spørre om hvordan :smile:det er fint hvis du kunne hjelpe meg Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 jeg vet at man skal trykke print screen, men hvor kommer fila hen? og hvordan klipper jeg det??? det var det jeg egentlig lurte på :smile: Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Du bare starter et bildebehandlingsprogram og velger lim inn. Og vips! Der har du skjermbildet ditt. btw. "fila" havner på utklippsbordet, _________________ Chieftec DA01BD Servertower P4 2,26GHz 512MB DDR333 MSI 645E-LRU SiS 645DX 60+80GB WD Geforce 2 Ti :sad: [ Denne Melding var redigert av: enl på 2002-07-08 13:41 ] Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 takkar så mykje, :smile: litt av en tabbe takk igjen, selv de enkleste ting kan være vanskelige og de vanskeligste være enkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå