Adversary Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har bestilt viftestyring og med tempratur sensorer og nå lurer jeg på hvordan jeg skal feste dem, der er 4 stykker. Nå lurer jeg på hvordan jeg fester denne tempratur sensoren på cpu ,hk gpu osv.... Hadde vært greit å vite nå ettersom jeg kansje får pakken i morga. (Hvist jeg bestiller fra 3dfxcool.no og jeg trykker inn feil e-post addr. blir pakken sendt uansett da eller ) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kabinett temp: Gjerne plasser sensoren midt i kabinettet (F.eks på metallrammen som går fra 5,25" brønnene til PSU, midt der en plass) CPU temp: Helt inntil kjernen. Ikke mellom CPU og kjøler (VIKTIG). Se om du får plassert den så nærme prosessoren som mulig. HD temp: På siden av harddisken, eller på metalldekselet på toppen. HK temp: På kjøler til NorthBrigde (Hvis passiv kjøler). Gjerne så nærme kjernen som mulig. Ikke mellom NB og kjøler (VIKTIG). GPU temp: På undersiden av kjøler hvis mulig. Nærme kjernen som mulig. Evt på siden der det ikke er noen komponenter, rett ovenfor kjernen. Hope it helps Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (Hvist jeg bestiller fra 3dfxcool.no og jeg trykker inn feil e-post addr. blir pakken sendt uansett da eller ) Den skal bli det, men ordrebekreftelsen blir jo sendt på mail då. Og hvorfor ikke skrive inn mailen din? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Trykke feil.Har ikke fått E-mail enda snart 4 dager siden EDIT : skrive leif Endret 14. april 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 fikk den i går angående det med cpu, jeg har en sånn bare at det er en 3.0 og hvor stor er core det er vell ikke hele? skal jeg bare sette den i ut kanten av over flaten av cpu eller?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fest den helt inntil kjernen, dvs at du må feste den litt på siden. Ikke oppå kjernen, men på siden. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Monter med termisk lim eller noe. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Takk det hjalp skall montere i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå