Gjest Yoshi Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Morn Som emnet sier, jeg er ute etter en litt spesiell mp3spiller. Nemlig en som er innebygd i briller, en klokke, en penn, et headsett eller en ring(yeah, right) Har sett bilder av sånne, men har ikke lyktes i å finne andre enn Thanko Butterfly... Som er litt stygge... Og upraktisk.. Lurer på om noen har erfaringer, tips, linker eller liknende å by på. Fint om noen har noe å si. Kjøper om jeg finner noe stas til en passelig sum. På forhånd takk Endret 15. april 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hmmm Oakley har jo noen som heter Thumb elns... kan jo sjekke de Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hmmm Oakley har jo noen som heter Thumb elns... kan jo sjekke de Takk. Det var de jeg var ute etter. Husket bare ikke hva de het. Tusen, takk Men de var litt dyre, da:P 4000 for 256mb er litt drøyt. Men uansett. Noen som har noe annet å vise til? Hvis dere vet om noen andre mp3spillere med gadgetdesign, f.eks i en klokke, så tips! Har lest en artikkel om klokkemp3spillere her på hardware, men fant dem ikke til salgs noe sted. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe ja...det hadde vært J#¤%& bra hvis du hadde prøvd å modde dette ...kunne blitt bra:P 4000....dyrt for en mp3 spiller men ikke for Oakley briller...Det er jo goe briller d er snakk om her da.... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ja, men jeg bruker ikke så mye solbriller... Har panneluggen til den slags, i grunn... Men hadde vært digg med sånn gadgetmp3spiller, da... Noen som har vært borti noe annet spektakulert? F.eks. en mp3spiller i en penn? Vet at det finnes radiopenn hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå