HGunnar Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hei, koss'ene mine begynner å bli skikkelig slitne og jeg vurderer å se etter noen helt nye (ja, jeg vet jeg har garanti på Koss'ene). Finnes det noe alternativ? God bass, ikke over 1000kr og ikke sånn man har i nakken. Noen? Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei, koss'ene mine begynner å bli skikkelig slitne og jeg vurderer å se etter noen helt nye (ja, jeg vet jeg har garanti på Koss'ene). Finnes det noe alternativ? God bass, ikke over 1000kr og ikke sånn man har i nakken.Noen? Sennheiser HD497 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) PX 100 har god lyd kvalitet Endret 17. april 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 KOSS Sporta Pro Dei er jo dårlegare enn Koss Porta Pro. Får sikkert det samme problemet med dei då. Finns bedre alternativ. Lenke til kommentar
hborgers Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 AKG har utrolig bra lyd, og slipper ikke "ut" lyd til andre som feks Koss. Lenke til kommentar
Joi Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Det finnes mange alternativer her. Hvis du vil ha en på omtrent samme størrelse og pris, men litt bedre lyd så ville jeg gått for Sennheiser PX100. Hvis størrelse ikke er noe problem, så ville jeg gått for en litt høyere Sennehiser modell, men alt er jo opp til bruken. Selv bruker jeg PX100 når jeg er utendørs, og HD600 når jeg er inne. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 KOSS Sporta Pro Dei er jo dårlegare enn Koss Porta Pro. Får sikkert det samme problemet med dei då. Finns bedre alternativ. Jeg har hørt motsatt. Aner ikke... Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Disse fra sony er jeg veldig fornøyd med. det er en "in-ear" type som slipper inn myye mindre støy fra omgivelsene enn koss. kun ørlitt mindre bass en porta pro. anbefales!! kjøpte mine på ebay for ca 250,- med frakt. fås også i hvit utførelse Lenke til kommentar
HGunnar Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Det ble Sennheiser px 200. Er strålende fornøyd. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå