anders888 Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Ser bra ut dette ja, men det er litt merkelig at du kaller det for et luftinntak, når du ikke skal bruke det som luftinntak (høres bare ikke helt logisk ut, spess ikke når det er et kabinett) Det er jo et ferrarikabinett da, så i steden for å ha vanlige vifte hull har jeg valgt å lage luftinntak (som de har på bilene) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ble det ikke noe mer av dette prosjektet eller? Gledet meg til å se det ferdig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Håper det blir en fortsettelse! Fint hittil ja!... Skulle du ha vifter i "luftinntakene? Eller bare netting..eller hva? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 hei! Ja jeg skal forsette på dette prosjektet, men har ikke hatt tid til å holde på med det i det siste. Og så fikk jeg scooter og den ble først prioritert link til anlegget jeg nettopp laget i den: link Men nå er det snart sommerferie så da skal jeg få gjørt en del! Jeg har tenkt å ha vifter i luftinntakene. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Ser ut som prosjekte er lagt på is nå.. Har ikke så alt for mye tid til det selv om det er sommerferie, har tatt ganske mye ekstra vakter på jobb og så har jeg faktisk venner jeg må være litt med... Men jeg SKAL forsette med det, vet bare ikke når. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det var jo kjipt.. =/ Ca. oppstartstidspunkt? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har faktisk ikke peiling, jeg får se hva som skjer i tiden fremover.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Håper det ikke tar for lang tid før du kommer igang Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 hvor blir det av prosjektet! vi vil se fortsettelsen! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) det har gått 3 måneder å kabinettet er? ferdig? ikke jort noe? dride i heile driden? edit: post 150 Endret 2. august 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 skriv norsk da! må sitte å tyde for å finne ut hva du skriver! Lenke til kommentar
antex Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 tøft jeg tror det hadde blitt tøft og putte gitter i lft intaka (hvis du ikke alerede har tenkt på det da) kommer det snart update??? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg har ikke tid eller penger til å forsette nå! Har heller ikke hardware til å putte i det når jeg er ferdig heller så det er ikke så veldig motiverende.... Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er du ferdig med kabinetet nå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå